۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۱۷۷۷۳

اعزام 450 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام 450 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
غلامي تبليغات لرستان ايام فاطميه

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در ایام فاطمیه 450 مبلغ غیر بومی در مناطق استان فعالیت می کنند.

 

وی افزود: افزون بر اعزام مبلغان غیر بومی مبلغان بومی و مستقر در مساجد و دیگر مکان های استان نیز در ایام فاطمیه فعالیت‌های تبلیغی دارند.

 

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: افزون بر اعزام مبلغان غیربومی، در ایام فاطمیه از ظرفیت روحانیان مستقر، شبکه تبلیغ، ائمه جماعات و اساتید حوزه استان نیز استفاده می‌کنیم.

 

وی با بیان این که محور برنامه‌های ما در ایام فاطمیه دوم است، عنوان داشت: اعزام مبلغ، برپایی مراسمات عزاداری و مراسم عزاداری ویژه روز شهادت حضرت فاطمه(س) از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی در فاطمیه دوم است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به دعوت سخنران در روز پایانی فاطمیه دوم، بیان کرد: سخنرانی مبلغان پیرامون شخصیت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه(س) است.

 

وی تصریح کرد: مبلغان در طول ایام فاطمیه به تشریح ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س)، تبیین دفاع ایشان از ولایت و برجسته سازی فضیلت های اخلاقی می پردازند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای مطالعه ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) است، عنوان داشت: در این ایام با استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی برای آشنایی جوانان با ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام برنامه ریزی می شود.

 

وی با بیان این که شخصیت حضرت فاطمه(س) بهترین اسوه و الگو برای زنان مسلمان است، ابراز کرد: زنان و دختران با شناخت ابعاد گوناگون شخصیتی حضرت فاطمه(س) می توانند در زندگی خویش از ایشان الگو بگیرند./9459/302/ب1

ارسال نظرات