۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۳۱۷۷۷۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

حضور در انتخابات و تلاش برای انتخاب اصلح یک تکلیف شرعی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور پرشور در انتخابات و تلاش برای انتخاب افراد اصلح، یک وظیفه و تکلیف شرعی است که بر گردن هر ایرانی مسلمان سنگینی می‌کند.
بزماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان دوم اسفندماه در شصت وهشتمین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان زابل، گفت: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه اول و تبلیغات انتخابات، باید سعی شود مراسم عزاداری بسیار پررنگ و معنوی برگزار شود و تحت تأثیر تبلیغات انتخابات قرار نگیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: حرمت ایام فاطمیه باید حفظ شود؛ نباید بگذاریم برخی افراد از این ایام سوء استفاده کرده و با حضور در مجالس عزاداری، برای رأی گرفتن از مردم تبلیغات کنند.

 

وی عنوان کرد: توسعه فرهنگی دینی، جلوگیری از تحریف و انحرافات، صیانت از اصول و ارزش‌های دینی و همچنین تأکید بر اصل ولایتمداری از جمله اهدافی است که باید در برگزاری مراسم عزاداری مدنظر ما باشد.

 

حجت‌الاسلام بزمانی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، گفت: امروز چشم همه دشمنان نظام اسلامی به انتخابات ما دوخته شده است؛ نباید با غفلت و عدم حضور، سبب خشنودی دشمن شویم.

 

وی افزود: نگاه قومی را باید کنار گذاشت و با بررسی صلاحیت‌ها و در نظر گرفتن ملاک‌های اساسی، به دنبال شناسایی و انتخاب افراد اصلح باشیم، زیرا سرنوشت جامعه به دست این افراد خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه دین و دینداری به عنوان محور سعادت و فضیلت انسان شناخته می‌شود، اظهار کرد: نامزدهای انتخابات باید اولیای الهی را الگو قرار دهند و در تبلیغات خود، اخلاق و صداقت در گفتار را رعایت کنند./831/202/ب2

ارسال نظرات