۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۳۱۷۷۹۵

پذیرش 30 طلبه نو ورود در مدرسه علمیه الزهراء پلدختر

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر حوزه های علمیه کشور، در این مدرسه نیز 30 طلبه جدیدالورود پذیرفته می شود.
مدرسه علميه خواهران

اعظم آزادبخت مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در این مدرسه 100 طلبه در پنج پایه سطح دو مشغول تحصیل هستند.

 

وی با بیان این که در سال تحصیلی جدید نیز 30 طلبه جدیدالورود پذیرفته می شود، افزود: از بین متقاضیان افرادی که در آزمون کتبی و مصاحبه ورودی امتیاز کافی را کسب کنند جذب می شوند.

 

آزادبخت در ادامه تصریح کرد: 20 نفر از طلاب جدیدالورود به صورت حضوری و10 نفر نیز خوابگاهی پذیرفته خواهد شد.

 

وی دارا بودن معدل دیپلم و معدل حداقل 12 را از شرایط اولیه نام نویسی داوطلبان عنوان کرد و گفت: استقبال داوطلبان شهرستان پلدختر  از حوزه های علمیه چشمگیر است و پیش بینی می شود دوبرابر ظرفیت پذیرش متقاضی داشته باشیم.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در ادامه با بیان راه های تبلیغ و اطلاع رسانی در جهت پذیرش طلبه خاطرنشان کرد: طلاب با حضور در دبیرستان ها در راستای معرفی حوزه های علمیه، جایگاه حوزه و نحوه پذیرش طلبه فعالیت می کنند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تهیه گزارش عملکرد از مدرسه علمیه با محتوای تحصیل طلاب و ساختمان حوزه و قرار دادن در سایت شهرستان از دیگر اقداماتی است که به منظور معرفی مدرسه علمیه و پذیرش طلبه صورت می گیرد.

 

آزادبخت با اشاره به این که مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر امسال سومین دوره فارغ التحصیلی داشته است، خاطرنشان کرد: طلاب فارغ التحصیل در مدارس و جلسات خانگی به تبلیغ می پردازند.

 

وی با بیان این که دارا بودن توان علمی داوطلبان امری مهم در جهت کسب موفقیت علمی و تحصیلی طلاب است، عنوان داشت: در آزمون کتبی حوزه های علمیه توان علمی داوطلبان سنجیده می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر افزود: با برگزاری مصاحبه ورودی اخلاق، رفتار و استعداد اولیه برای ورود به حوزه های علمیه سنجیده می شود./9459/302/ب3

 

ارسال نظرات