۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۳۱۷۸۲۳
حجت الاسلام لیله کوهی:

دشمن با اغوای برخی جریان‌های داخلی به دنبال تضعیف رهبری و شورای نگهبان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این که انتخابات امسال نیازمند هوشیاری بیش از پیش مردم است، گفت: سابقه‌ استبداد دشمن داخلی نشان می‌دهد که دلشان برای مردم نسوخته است و دشمن خارجی نیز سنگ مردم را به سینه می‌زند چرا که گمان می‌کند اغوای آنان از اغوای خواص و عالمان آگاه و بصیر آسان‌تر است، ابزار رسانه‌های عوام‌فریب در دست آنها است.
حجت الاسلام محسن حسن زاده ليله کوهي شاعر حوزوي

حجت الاسلام محسن حسن زاده لیله کوهی، استاد حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بررسی روند جریان انتخابات گفت: آیت الله بهجت (ره) پیش‌بینی کرده بودند، ماجرای مشروطه در حال تکرار است و خبری از دموکراسی نخواهد بود؛ که در این زمینه باید هوشیار بود.

 

وی با اشاره به هجمه سنگین دشمنان خارجی علیه رهبر انقلاب اسلامی و شورای نگهبان تصریح کرد: دشمن داخلی همگام با دشمن خارجی نظام مردم سالاری را بدون رهبری و شورای نگهبان می‌خواهد. البته این بار مخملی حرکت می‌کند، تضعیف جایگاه رهبری و شورای نگهبان با نبودش چه فرق می‌کند.

 

این استاد حوزه علمیه افزود: سابقه‌ استبداد دشمن داخلی نشان می‌دهد که دلشان برای مردم نسوخته است و دشمن خارجی نیز سنگ مردم را به سینه می‌زند چرا که گمان می‌کند اغوای آنان از اغوای خواص و عالمان آگاه و بصیر آسان‌تر است، ابزار رسانه‌های عوام‌فریب در دست آنها است.

 

وی با بیان این که آسیب غرب زدگی در شهرهای بزرگ مشهود است، ابراز داشت: امیدواریم دل‌های مردم از نقشه های شوم دشمنان آگاه شود تا انتخاب پیروزمندی رقم بخورد.

 

حجت الاسلام حسن زاده لیله کوهی بصیرت همگانی نیاز جامعه امروز اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: برخی اشتباهات تاریخی برگشت‌پذیر نیست. مشروطه بی‌ترمز یعنی استبداد رضاخانی، مردم خیال نکنند اعمال قدرت می‌کنند، این فعالیت از جنس انفعال است./994/ت302/س

ارسال نظرات