۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۱۷۸۲۴

خانواده خبرنگار اسیر فلسطینی برای آزادی وی مهلت 12 ساعته تعیین کرد

خبرگزاری رسا ـ خانواده خبرنگار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی برای آزادی وی به محمودعباس و تشکیلات خودگردان مهلت 12 ساعته تعیین کرد.
محمد القيق

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خانواده 'محمد القیق' خبرنگار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی برای آزادی وی به محمودعباس و تشکیلات خودگردان مهلت 12 ساعته تعیین کرد.


وضعیت این خبرنگار که حدود سه ماه است دراعتصاب غذا به سر می برد بحرانی است.


'فیحاء شلش' خبرنگار و همسر محمد القیق با اعلام این خبر افزود: تشکیلات خودگردان در سازمان ملل عضویت دارد و با توجه به این واقعیت و همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی می تواند مقامات این رژیم را برای آزادکردن وی تحت فشار قرار دهد، تشکیلات خودگردان تا کنون از اهرم عضویت در سازمان ملل برای آزادی القیق استفاده نکرده است.


وی در سخنان خود محمود عباس را مسوول حفظ جان خبرنگار اسیر فلسطینی اعلام کرد و گفت:حفظ جان محمد به گردن شماست وشما در پیشگاه خدا و در برابر مردم مسوول حفظ جان وی هستید.


وی ادامه داد: جناب رییس ما نا امید نیستیم، امیدوارم پس ازاین مهلت ناچارنشوم کنفرانس دیگری برگزار کرده و نکات دیگری را روشن تر و واضح تر با مردم و جهان عرب مطرح کنم.


وی توضیح داد: تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی تلاش می کنند جنبشها و حرکتهای اعلام همبستگی با محمد را با نشر اخبار دروغ تحت الشعاع قرار دهد.


محمد القیق خبرنگار اسیر فلسطینی از حدود سه ماه پیش در اعتراض به بازداشت غیرقانونی خود در زندان رژیم صهیونیستی، دست به اعتصاب غذا زده و اکنون در شرایط بحرانی بسر می برد./982/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات