۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۳۱۷۸۲۵
عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان:

وعده حمایت عربستان برای ایجاد تفرقه در لبنان بود

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنانی تاکید کرد که ملت لبنان از عربستان سعودی که شر مطلق است هیچ گاه توقع کار خیر ندارد.
عباس زغيب، عضو مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عباس زغیب، عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان در پیامی به مشکلات سیاسی این کشور پرداخت و گفت: ملت ما همواره از سوی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس تهدید می شوند؛ چرا که این کشورها تلاش می کنند جوانان لبنانی را از کشور خارج کرده و در سایر کشورها مقیم کنند.

 

وی افزود: باید به طبقه سیاسی فاسد و حاکم در کشور گفت که شما قدرت و آگاهی کافی برای استفاده از این سرمایه ها را ندارید و نمی دانید که مهاجرت جوانان لبنانی یک خسارت جبران ناپذیر است.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: یکی از مظاهر فساد سیاسی و اداری دولت این است که نتوانسته فرصت های شغلی مناسبی برای جوانان فراهم کند و جوانان لبنانی با دیدن اوضاع داخلی مجبور می شوند از کشور مهاجرت کنند.

 

عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان در پایان به وعده حمایتی عربستان سعودی به ارتش لبنان اشاره و خاطر نشان کرد: این وعده های دروغین از همان ابتدا برای ایجاد تفرقه در کشور و حمایت از اسرائیل بوده است. ما به سردمداران سعودی می گوییم که لبنان هیچ گاه از شما انتظار خیر ندارد چون شما شر مطلق هستید./1321/ب903/د

ارسال نظرات