۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۳۱۷۹۲۴
حداد عادل در همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان:

انقلاب اسلامی زمینه نیل زنان به جایگاه اصلی آنان را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ حداد عادل در همایش بانوان ائتلاف اصولگرا گفت: ما در مجلس مدافع حقوق زنانی خواهیم بود که در خانواده همسر و مادر نمونه و در عرصه اجتماعی بنا برضرورت حضور داشته باشند.
حداد عادل در همايش بانوان ائتلاف اصولگرايان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در همایش «بانوان ائتلاف اصولگرا» که بعد از ظهر یکشنبه دوم اسفندماه در مسجد بقیه الله(عج) برگزار شد، با بیان این که شعار ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر این دستاورد بزرگ است و باید به این دستاورد بزرگ توجه ویژه ای داشت.

 

وی با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی ایران هر فرد آزادانه و به هر کسی که بخواهد رای می دهد، گفت: ملت ایران می تواند مجلس مستقل انتخاب کند، ملت ایران به شیوه مردم سالاری دینی یک الگو از دموکراسی را در جان عرضه کرده که در قالب الگوهای غربی نمی گنجد.

 

 سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با تأکید بر حضور گسترده زنان در انتخابات، افزود: انتخابات مجلس مهم است چرا که 290 نماینده شریان های اتصال به ملت است.

 

حداد عادل با اشاره به ادعای کشورهای غربی در رابطه با اینکه زنان در کشور ایران به جایگاه خود دست نیافته اند، گفت: آنها مدعی هستند که می خواهند با بی حجابی زنان را از بند و رهایی نجات دهند، همان طور که پیش از این این اجبار را در دوران پهلوی بر ملت ایران تحمیل کردند.

 

 وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بستری برای رسیدن زنان به جایگاه اصلی آنها فراهم کرد، اظهار داشت: این جایگاه نه از الگوی غربی بود و نه از 200 سال قبل است بلکه الگوی ما حضرت زهرا (س) و زینب (س) هستند.

 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در ادامه خاطرنشان کرد: ما در مجلس مدافع حقوق زنانی خواهیم بود که در خانواده همسر و مادر نمونه و در عرصه اجتماعی بنا بر ضرورت حضور داشته باشد و مهم ترین وظیفه این زن تربیت فرزندان صالح است.

 

گفتنی است که در این مراسم جمعی از بانوان کاندیدا در ائتلاف اصولگرا از جمله زهره الهیان، لاله افتخاری، طیب زاده و فاطمه آلیا حضور داشتند./818/پ202/ج

 

ارسال نظرات