۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۳۱۷۹۵۸
آیت‌الله مهمان‌نواز:

مجلس خبرگان مقتدر پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان مقتدر پشتوانه انقلاب، نظام اسلامی و رهبری جامعه است ازاین‌رو باید مردم در انتخاب نمایندگان این مجلس دقت کافی داشته باشند.
آيت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در این عرصه مهم سیاسی تأکید کرد.

 

وی بابیان اینکه مجلس خبرگان رهبری مقتدر و توانمند پشتوانه انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه و رهبری دینی جامعه است، اظهار کرد: نمایندگان این مجلس از شخصیت‌های مجتهد، برجسته و آگاه به زمان کشور بوده که به نمایندگی از مردم، وظیفه مهم خود را انجام می‌دهند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری لازم است مردم در انتخاب نمایندگان این مجلس نهایت دقت را داشته باشند، افزود: دشمنان نظام اسلامی از خبرگان بصیر و مقتدر هراس داشته به همین دلیل هم بر روی این انتخابات سرمایه‌گذاری زیادی کرده است.

 

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی ادامه داد: دشمنان درصدد تخریب جایگاه عظیم مجلس خبرگان رهبری هستند اما مردم باید در مقابل این اقدامات دشمنان آگاه و بصیر بوده و با رأی خود امیدهای آن‌ها را به یأس تبدیل کنند.

 

وی تصریح کرد: باید مردم مسلمان و انقلابی کشور بدانند که نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مجتهدانی آگاه، با بصیرت و دارای بینش سیاسی روشن و کارساز هستند که در حساس‌ترین مقاطع انقلاب به خوبی تصمیم‌گیری کرده و رهبری دینی جامعه را تعیین می‌کنند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به تعیین رهبر معظم انقلاب از سوی مجلس خبرگان رهبری در خرداد سال 68، افزود: در این سال مردم شاهد و سوگوار رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) به عنوان بنیان‌گذار انقلاب و نظام اسلامی بودند و درحالی‌که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی گمان می‌کردند کار انقلاب تمام شده است نمایندگان مجلس خبرگان رهبری هنوز پیکر مطهر امام خمینی (ره) تشییع نشده بود جانشینی شایسته برای ایشان انتخاب کردند.

 

وی تصریح کرد: در آن مقطع تاریخی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری شخصیتی را به رهبری جامعه برگزیدند که اصلح‌ترین فرد بود و اکنون نیز مشاهده می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب تجسم عینی همه ارزش‌ها و خوبی‌ها است.

 

این نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در استان خراسان شمالی ادامه داد: اکنون پس از گذشت بیش از دو دهه از آن انتخاب همه شاهدند که این رهبر فهیم، انقلابی، دلسوز، آگاه و بصیر چگونه کشتی پرافتخار انقلاب و نظام اسلامی را رهبری و هدایت کرده و از بزنگاه‌های تاریخی به سلامت عبور می‌دهد.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: درواقع انتخاب چنین رهبر مقتدر و شایسته‌ای، کار و هنر مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان آگاه آن در آن دوران بود به همین دلیل باید مردم با درک اهمیت و جایگاه این مجلس، در انتخابات پیش رو مشارکتی حداکثری داشته و در انتخاب نمایندگان این مجلس هوشمندانه عمل کنند.

 

گفتنی است، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفندماه به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان شمالی با یک کرسی نمایندگی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز با حجج الاسلام والمسلمین حمید حوالی شهریاری و علی محمدی خراسانی رقابت می‌کند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز نمایندگی مردم استان خراسان بزرگ را در دوره‌های دوم و سوم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مردم خراسان شمالی را پس از تأسیس این استان در دوره چهارم بر عهده داشته و در انتخابات پیش رو نیز نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این استان است./9314/302/ب1

ارسال نظرات