۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۱۸۰۰۳
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

اعزام بیش از 25 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه به مساجد لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان گفت: افزون بر اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت ایام فاطمیه، بیش از 25 مبلغ از سوی حوزه‌های علمیه لرستان به مساجد و حسینیه های استان اعزام می شوند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام محمد ولی‌پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تبلیغ مهم ترین رسالت مبلغان است.

 

وی نقش تبلیغ و اطلاع رسانی را امری مهم در جهت آگاه سازی مردم دانست و افزود: اطلاع رسانی بین جوانان و آگاه سازی آنان از دسیسه های دشمن، تبیین ارزش ها و باورهای دینی جوانان مهم ترین هدف در امر تبلیغ است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در مناسبت های دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه نیز فعالیت تبلیغی مبلغان به صورت گسترده مورد توجه قرار دارد.

 

وی با بیان این که ایام فاطمیه فرصتی مناسب و ارزشمند در جهت معرفی ویژگی ها و سبک زندگی فاطمی است، عنوان داشت: معرفی شخصیت حضرت فاطمه(س) برای بانوان و دختران مورد توجه مبلغان در امر تبلیغ قرار دارد.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به این که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال انحراف نسل جوان جامعه امروز هستند، بیان کرد: دشمن در قالب دسیسه های گوناگون به دنبال بی بند و باری و  ضربه زدن به کانون خانواده است.

 

وی در ادامه حضرت فاطمه(س) را بهترین الگو برای زنان و دختران جامعه دانست و افزود: الگو گرفتن از ویژگی های اخلاقی و رفتاری بزرگان دین می توان در زندگی فردی و اجتماعی خود موفق عمل کرد.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی را مهم ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی غرب عنوان کرد و گفت: بانوان با توجه به شاخصه های سبک زندگی اسلامی می توانند در تربیت فرزندان نیز موفق عمل کنند.

 

وی در ادامه با بیان این که به مناسبت ایام فاطمیه بیش از 25 مبلغ به مساجد و حسینیه های استان لرستان اعزام می شود، افزود: اعزام مبلغان بلند مدت در قالب طرح تمسک به نورالثقلین اجرا می شود.

 

حجت الاسلام ولی پور تصریح کرد: طرح تمسک به نورالثقلین در مناسبت های مذهبی و با اعزام مبلغ صورت می گیرد./9451/302/ب3

ارسال نظرات