۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۱۸۰۲۶
آیت الله حسینی بوشهری:

ملت هفتم اسفند چشم دشمن را کور می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروهای سپاه، ارتش، بسیج و اقشار گوناگون مردم در دفاع مقدس سربلند بودند و باید برای تداوم این سربلندی در روز هفت اسفند با حضور پای صندوق های رای دوستان را خوشحال و چشم دشمنان را کور کنیم.
حسيني بوشهري
به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم ریز با تسلیت ایام فاطمیه، تصریح کرد: مردم باید در مقابل دشمن ترین دشمنان استادگی کنند.
 
امام جمعه قم اظهار کرد: مردم استان بوشهر فهیم هستند و در دوران دفاع مقدس فرزندانتان را به قربانگاه فرستادید و من علاقه مندم تا در کنار مردم استان بوشهر زندگی کنم و همیشه دلم با مردم ولایتمدار خواهد بود.
 
مدیر حوزه های علمیه افزود: مردم در روز 22بهمن پیروز بودند، اما امسال بعد از آن یک آزمون دیگری وجود دارد که امیدوارم همه مردم در این روز حضور داشته و در مقابل دشمنان بار دیگر پیروز شوید.
 
وی تصریح کرد: نیروهای سپاه، ارتش، بسیج و اقشار گوناگون مردم در دفاع مقدس سربلند بودند و باید برای تداوم این سربلندی در روز هفت اسفند با حضور پای صندوق های رای دوستان را خوشحال و چشم دشمنان را کور کنیم./846/د102/ج
ارسال نظرات