۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۳۱۸۰۴۴

عضو جنبش امل بر ناتوانی دشمن در تیره کردن رابطه با حزب الله تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان تاکید کرد که ارتش، مقاومت و حمایت مردمی سه ضلع مثلثی هستند که دشمن نمی تواند آنها را از هم جدا کند.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان در مراسم یادبودی که از سوی این جنبش برگزار شد، گفت: لبنان در شرایط کنونی تنها به اصل وحدت ملی و کنار گذاشتن اختلافات احتیاج دارد و این مساله حتی می تواند در تقویت ارتش تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

وی افزود: ارتش با امکانات محدودی که در اختیار دارد، توانسته دستاوردهای ارزنده ای را محقق کند و در این مسیر شهیدان زیادی نیز تقدیم کرده است.

 

حمدان تاکید کرد: کسانی که امروز علیه مقاومت لبنان اقدام می کنند ارزش اقدامات آن را درک نمی کنند و از ابتدا به دلیل پافشاری بر سر اندیشه فاسد خود در مسیر مقاومت سنگ اندازی می کنند.

 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: مقاومت، ارتش و حمایت مردم سه ضلع مثلثی هستند که تبلیغات رسانه ای منفی دشمن نمی تواند این مثلث را به فروپاشی بکشانند.

 

وی با بیان اینکه رسانه های سرسپرده منطقه ای با اقدامات خود نمی توانند روابط بین حزب الله و جنبش امل را به تیرگی بکشانند، خاطر نشان کرد: ارتباط عمیق حزب الله و جنبش امل در تمام سطوح جریان دارد و تفرقه افکنی های رسانه های دشمن به دلیل ترس از وحدت این دو نهاد است./1321/ب902/د

ارسال نظرات