۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۳۱۸۱۴۱
حداد عادل در جمع خبرنگاران:

اصولگرایان مخالف اصل برجام نیستند/ معیشت و اقتصاد مهم ترین مسأله از نظر ما است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت: ما معتقدیم که همه باید تلاش کنیم تا در موضوع خطیری همچون برجام جریان نفوذ در کشور راه پیدا نکند.
نشست خبري غلامعلي حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل عصر امروز در حاشیه همایش جوانان فاطمی اصولگرا در جمع خبرنگاران، گفت: مهم‌ترین مسأله از نظر ما موضوع معیشت و اقتصاد است.

 

وی افزود: دومین موضوع مد نظر ما مسأله «امنیت» است، امروز شاهد این هستیم که در منطقه امنیت وجود ندارد اما کشورمان در امنیت کامل به سر می‌برد، ضمن اینکه ما باید در سایر جهات باید به بحث پیشرفت علمی و فرهنگی توجه داشته باشیم.

 

حداد عادل در خصوص دخالت‌های رسانه‌های بیگانه، عنوان کرد: بی بی سی تلاش می‌کند تا با دخالت در امور داخلی ما به مردم القا کند که به چه کسی رأی بدهند، این موضوع دقیقا دخالت در امور ماست و مردم این مسأله را تحمل نمی‌کنند.

 

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان درباره گمانه‌زنی درباره مسأله برجام و اصولگرایان، بیان داشت: ما در مورد برجام همان نظری را داریم که مقام معظم رهبری دارند یعنی ما اصل مذاکره را نفی نمی‌کنیم و از تیم مذاکره کننده هم تشکر کرده و آن ها را وطن خواه می‌دانیم که تلاش خود را انجام دادند اما در عین حال به خارجی‌هایی همچون آمریکا اطمینان نداریم.

 

وی خاطرنشان کرد: توصیه‌مان به دولت این است که هم نسبت به اجرای مفاد برجام دقیق باشد و هم اگر برای فعالیت‌های اقتصادی پسابرجام می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند به گونه‌ای باشد که به استقلال اقتصادی ما کمک کند، نه اینکه موجب وابستگی اقتصادی شود.

وی ادامه داد: ما با اصل برجام مخالف نیستیم و بلکه این مسأله را موضوع خطیری می‌دانیم که باید بر اساس آن مردم، مجلس و دولت مراقبت کنند تا با مسأله نفوذ مواجه نشویم.

حداد عادل در پایان گفت: ائتلاف بزرگ اصولگرایان از تشکل‌ها و جریانات مختلف اصولگرایی شکل گرفته است و امیدواریم این وحدت منجر به پیروزی ما نیز شود./856/پ202/ج

ارسال نظرات