۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۳۱۸۱۶۰

گردهمایی اصولگرایان استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی اصولگرایان استان قم دوشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
وحدت اصولگرايان همايش اصولگرايان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی اصولگرایان استان قم امشب با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد.

 

در این مراسم بیانیه جمعی از رزمندگان و ایثارگران استان قم مبنی بر انتخاب لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم قرائت شد و از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت شد و از پیوستن رزمندگان و ایثارگران به لیست حامیان شورای هماهنگی اصولگرایان قم خبر داده شد.

 

نامه انصراف حجت­الاسلام سقای بی­ریا از کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شورای اجرایی برگزار کننده انتخابات نیز در این همایش قرائت شد.

 

در پایان حاضران در این گردهمایی سؤالات خود را از کاندیداهای مورد تأیید لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم پرسیدند.

 

حجت­الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دهمین دوره این مجلس با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه تصریح کرد: امروز هم فراز و نشیب­هایی که پیش می­آید، حضور مردم در صحنه می­تواند مشکلات را حل کند و این دو انتخابات پیش رو را ملت ایران همچون 9 دی ماه به عنوان یوم­الله ثبت خواهند کرد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب گفت: کسانی که گاهی رادیوهای خارجی و خبرگزاری­ها را رصد می­کنند، می­بینند که دشمنان تصریحاً اسم می­برند که به چه کسانی رأی دهید و رهبر معظم انقلاب فرمودند بر خلاف آن چیزی که دشمنان می­گویند عمل کنید؛ مردم نیز چنین خواهند کرد و در برابر این توطئه­ها خواهند ایستاد.

 

حجت­الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به این­که مواضع یک مسؤول باید شفاف و روشن باشد، خاطرنشان کرد: یک مسؤول در هر یک از ارکان نظام باید به شکلی حرکت کند که دشمن آن مسؤول را دشمن بداند و دوست او را دوست بداند؛ در نفاق نمی توان به مردم خدمت کرد.

 

حجت­الاسلام ذوالنور با بیان اینکه نباید در مسأله نظام با کسی رو در بایستی گیر کنیم، اظهار داشت: تقابل با جریان های مقابل نظام شرایطی دارد: از نظر مبانی و اعتقادات اشتراک نباشد و نفاق و منافعی وجود نداشته باشد معاملات پشت پرده نباشد؛ اگر کسی عقبه سستی دارد نمی تواند موضع قاطع نگیرد؛ نباید در مسأله نظام با کسی رو در بایستی گیر کنیم.

 

دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور تصریح کرد: در مسائل مردم و مشکلاتی که مردم در حال دست و پا زدن در آن هستند و در مسیر انقلاب، تعارف و تعامل بیجا، بی­معنا است.

 

در ادامه احمد امیرآبادی­فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دهمین انتخابات دوره مجلس درباره کمک به دولت از سوی نمایندگان قم خاطرنشان کرد: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ما سه نفر(حجج اسلام والمسلمین آشتیانی و ذوالنور) می­گوییم که اگر دولت به فکر مشکلات اساسی مردم باشد، معیشت، اشتغال، بی­کاری جوانان، رکود، اعتیاد و طلاق، اگر دولت در صددد حل مشکلات مردم بر آید، ما با تمام قوا کمک خواهیم کرد؛ اگر دولت به دنبال حاشیه سازی، از بین بردن ارزش ها و رابطه با  آمریکا باشد و به مسائل فرعی بپردازد، مطمئن باشید با تمام قوا در مقابل دولت خواهیم ایستاد.

 

امیرآبادی­فراهانی با بیان اینکه ما با عقلانیت صحبت می­کنیم و اهل احساس هم نیستیم، خاطرنشان کرد: حزب­اللهی عاقل است و با عقل خود دارد چند کشور را اداره می کند؛ حزب اللهی پیرو رهبری آگاه، بصیر، شجاع، عادل و با تدبیر است.

 

وی در پایان گفت: ما می­خواهیم پاک و سالم به مجلس برویم؛ تا بتوانیم با سلامت از ارزش های ملت دفاع کنیم؛ ما آمده­ایم عدالت در کشور برقرار شود و رهبر ما سید علی است و شجاع؛ امیدواریم مسؤولان اجرایی انتخابات قم دقت لازم را داشته باشند.

 

محمدی مسؤول شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم درباره مراجعاتی اقشار مردم مبنی بر ارائه لیستی از سوی شورای هماهنگی اصولگرایان خاطرنشان کرد: هنگامی که دیدیم جامعه مدرسین لیستی را ارائه دادند، قصد داشتیم لیست خود را کنار بگذاریم، اما مراجعاتی از اقشار مختلف داشتیم که مؤید نفرات و لیست شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم بودند و طلاب، بانوان، دانشگاهیان و  رزمندگان آمدند و به لیست این شورا امیدوار بودند.

 

وی افزود: به دنبال این هستیم که افرادی به مجلس راه پیدا کنند که صلاحیت، ایمان به ولایت و انقلاب و اسلام داشته باشند، ضد استکبار، مورد اعتماد مراجع عظام تقلید، ساده زیست و پاک دست باشند./822/پ202/ج

ارسال نظرات