۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۳۱۸۲۰۹
نماینده ولی فقیه در قزوین:

خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های بیگانه کذب محض و بی انصافی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خصوص مقایسه جنگ تحمیلی و برجام از دید رسانه‌های بیگانه گفت: بنده مقایسه جنگ تحمیلی با برجام را مورد حمله قرار دادم اما قسمتی که در خصوص جنگ تحمیلی بوده را کنار گذاشته و فقط حمله من را به برجام رسانه‌ای و برجسته کرده‌اند؛ شاید هم حرف ما را در همان فضای خماری و مخدری متوجه نشده‌اند، و یا فهمیده‌اند و بر روی غرض این کار را کرده‌اند و این خلاف امانتداری است.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، گفت: لازم می‌دانم نکته‌ای را متذکر شوم که بنده در خطبه‌های نماز جمعه گذشته گفتم آن‌هایی که آمدند بین جنگ تحمیلی و برجام مقایسه کردند و به دلایل بسیار زیاد که همه‌ آن‌ها در خطبه‌ها بیان شد، گفتم که این مقایسه بسیار اشتباه است و اصلاً این دو قابل مقایسه نیستند.

 

وی در ادامه افزود: از نظر اقتصادی اگر به برجام نگاه کنیم، گویا مشتی سکه تقلبی گیر ما آمده و از نظر فرهنگی اگر به برجام نگاه کنیم، مثل این است که شکلات آلوده به مواد مخدر روان‌ گردان نصیب ما شده و برخی از حرف‌ها به خاطر مبتلا شدن به فضای روان‌ گردانی مطرح می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به اهمیت جنگ تحمیلی ابراز کرد: همه سربلندی و عزت را از جنگ تحمیلی داریم و دفاع مقدس یادگار همه شهیدان ما بوده و تا قیامت افتخاری ماندگار برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مایه خیرات و برکات برای کشورهایی چون یمن، سوریه، لبنان و فلسطین شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: بنده مقایسه جنگ تحمیلی با برجام را مورد حمله قرار دادم اما قسمتی که در خصوص جنگ تحمیلی بوده را کنار گذاشته و فقط حمله من را به برجام رسانه‌ای و برجسته کرده‌اند. شاید هم حرف ما را در همان فضای خماری و مخدری متوجه نشده‌اند، و یا فهمیده‌اند و بر روی غرض این کار را کرده‌اند و این خلاف امانتداری است.

 

وی در پایان گفت: یکی از سایت‌ها در روز جمعه با تحریف خبر و حذف مقایسه برجام و جنگ تحمیلی که موضوع اصلی خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین، تنها به بخشی از اظهارات بنده در خصوص برجام اشاره کرده است./955/302/ب3

ارسال نظرات