۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۳۱۸۲۶۴
جبهه عمل اسلامی لبنان:

بسته حمایتی عربستان با هدف تخریب رابطه لبنان و ایران اهدا می‎شد

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان وعده بسته حمایتی عربستان از لبنان را یک وعده دروغین خواند که برای ایجاد خلل در ارتباط ایران و لبنان طراحی شده بود.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای، نسبت به افزایش تنش های طایفه ای و مذهبی در لبنان هشدار داد و بیان کرد: گفتمان سیاسی باید بر اساس منطق و خویشتنداری باشد و مسؤولان نباید با گفته های خود فضای جامعه را متشنج کنند.


در این بیانیه آمده است: مساله ارتباط با اتحایه عرب نباید در موضع گیری ما نسبت به قضیه فلسطین تغییری ایجاد کند، مردم مظلوم فلسطین نیاز به حمایت دارند تا در برابر رژیم ستمگر صهیونیستی به مقابله بپردازند.


این جبهه تاکید کرد: بسته حمایتی عربستان سعودی از ابتدا یک وعده دروغین بوده و تنها برای ایجاد چالش در مسیر ارتباط ایران و لبنان طراحی شده بود. ایران اسلامی از ابتدا بدون هیچ قید و شرطی حاضر بود که به لبنان کمک های نظامی و زیرساختی داشته باشد تا لبنان از خود دفاع کند.


در پایان این بیانیه آمده است: اسرائیل اولین رژیمی بود که از لغو بسته حمایتی عربستان خرسند شد و این مساله نشانگر ارتباط عمیق کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با این رژیم ستمگر است./1321/ب903/د

ارسال نظرات