۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۳۱۸۳۹۸
رییس هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی:

تحرکات انتخاباتی به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی گفت: برای هر 20 صندوق در مناطق عادی و هر 10 صندوق در مناطق صعب‌العبور یک سربازرس تعیین شده است.
علي نواداد، رييس هيات بازرسي انتخابات استان آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، علی نواداد، رییس هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان از رصد لحظه‌ای تحرکات انتخاباتی خبر داد و اظهار داشت: تخلفات نامزدها در نتیجه انتخابات و حتی تا زمان تصویب اعتبارنامه نمایندگان مجلس می‌تواند موثر باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: هیأت‌های بازرسی شهرستان‌ها به صورت مرتب گزارش‌های خود را در خصوص تحرکات انتخاباتی به هیات بازرسی استان ارسال می‌کنند و این هیات در جریان همه تحولات در حوزه‌های انتخابیه استان است.

 

رییس هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی با اشاره به این که در ایام تبلیغات، نقش هیأت‌های بازرسی بیشتر شده است، افزود: تمام تحرکات انتخاباتی به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

 

نواداد با بیان این که همه بازرسان انتخابات به طور کامل با وظایف خود آشنا هستند، افزود: آموزش‌های مربوط به بازرسان از سوی گروه مجربی از سوی وزارت کشور در همه شهرستان‌ها ارائه شده و در شهرستان تبریز هم چهار جلسه آموزشی برای بازرسان انتخابات برگزار شده است.

 

وی با بیان این که وظیفه هیأت‌های بازرسی تا شمارش آرا و جمع‌بندی نتایج انتخابات ادامه دارد، گفت: قطعا گزارش بازرسان می‌تواند در نتیجه انتخابات مؤثر باشد.

 

نواداد از همه نامزدها و هواداران آن‌ها خواست در مدت باقیمانده از مهلت تبلیغات انتخاباتی، اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و از تخریب دیگر نامزدها و تخلفات تبلیغاتی پرهیز کنند.

 

رییس هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی در ادامه از استقرار یک بازرس در هر شعبه اخذ رأی در استان خبر داد و گفت: برای هر 20 صندوق در مناطق عادی و هر 10 صندوق در مناطق صعب‌العبور یک سربازرس نیز تعیین شده است.

 

رییس هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی افزود: افزون بر این بازرسان ویژه نیز در مناطقی که ستاد انتخابات استان تشخیص دهد مستقر خواهند شد./935/102/ب1

ارسال نظرات