۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۳۱۸۴۶۸

تلاش رژیم صهیونیستی برای جذب یهودیان برزیل

خبرگزاری رسا ـ رژیم صهیونیستی در راستای ادامه سیاست‌ جذب یهودیان از سراسر جهان اعلام کرد قصد دارد در طول سال جاری میلادی صدها یهودی ساکن برزیل را به مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی تشویق کند.
يهوديان

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  بر اساس بیانیه‌ای که کنست رژیم صهیونیستی منتشر کرد، تل آویو از طریق آژانس یهود و سازمان جهانی صهیونیسم در سال جاری میلادی 300 هزار دلار را برای تشویق یهودیان برزیل برای مهاجرت به فلسطین اشغالی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

 

طبق بیانیه مذکور، از این پول برای راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی مقدماتی برای برزیلی‌هایی که مایل به مهاجرت هستند و نیز تجهیز کلاس‌های آموزش زبان عبری برای مهاجران جدید و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی در سرزمین‌های اشغالی استفاده خواهد شد.

 

در جلسه کمیسیون "مهاجرت و جذب یهودیان" در پارلمان رژیم صهیونیستی فاش شد که 191 یهودی در سال 2012 از برزیل به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده‌اند.

 

این کمیسیون پیش بینی می‌کند که در سال جاری میلادی صدها نفر از مجموع 750 یهودی ساکن برزیل به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند.

 

براساس اطلاعات آژانس یهود، تعداد کل یهودیان جهان 13 میلیون و 746 هزار نفر است که از این تعداد 5.9 میلیون یهودی ساکن فلسطین اشغالی، 5.8 میلیون نفر در آمریکای شمالی، 54 هزار نفر در آمریکای مرکزی، 329 هزار نفر در آمریکای جنوبی، 1.4میلیون یهودی در اروپا، 75 هزار نفر در آفریقا، 40 هزار نفر در آسیا و 119 هزار یهودی در استرالیا ساکن هستند./994/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات