۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۱۸۴۷۲

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ بررسی ابعاد فقهی و حقوقی درمان ناباروری در برنامه «فقه پویا»، تبیین نظام ارتباطی اسلام برنامه «مهر و قهر»، شاخصه های انتخاب در بیانات امام راحل و رهبری انقلاب در برنامه «شاخص»، ویژه برنامه زنده «ایران سربلند» در روز انتخابات از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، بررسی ابعاد فقهی و حقوقی درمان ناباروری در برنامه «فقه پویا»، تبیین نظام ارتباطی اسلام برنامه «مهر و قهر»، شاخصه های انتخاب در بیانات امام راحل و رهبری انقلاب در برنامه «شاخص»، ویژه برنامه زنده «ایران سربلند» در روز انتخابات از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.

 

بررسی ابعاد فقهی و حقوقی درمان ناباروری در برنامه «فقه پویا»

برنامه «فقه پویا» که به طرح و بررسی مسائل نوپدید از منظر فقه و مبانی حقوق اسلامی اختصاص دارد با حضور حجج اسلام و المسلمین دکتر رضا سامانی و دکتر محمد رضا رضانیا به بررسی ابعاد فقهی و حقوقی شیوه‌های نوین درمان ناباروری می پردازد.

 

برنامه « فقه پویا » با تلاش گروه فقه و اندیشه رادیو معارف به تهیه‌کنندگی محمدجوادطوسی و گویندگی سیدمرتضی موسوی‌نژاد پنجشنبه‌ها ساعت 14:45 از صدای فضیلت پخش می شود.

 

علاقه‌مندان برای دریافت فایل صوتی برنامه پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «فقه پویا» در پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو معارف مراجعه کنند.

 

تبیین نظام ارتباطی اسلام در برنامه « مهر و قهر» رادیو معارف

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد علی عابدینی در ادامه بررسی نظام ارتباطی اسلام و جایگاه مهر و قهر در قرآن کریم و کلام پیشوایان معصوم علیهم السلام به این پرسش که آیا می توان با دشمن در هدف مشترک همکاری کرد،پاسخ می دهد.

 

«مهر وقهر» کاری از گروه فقه و اندیشه رادیو معارف به تهیه کنندگی روح‌الله اسماعیلی و اجرای سیدمرتضی موسوی‌نژاد هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت 45 : 14 به روی آنتن می رود.

 

شاخصه های انتخاب در بیانات امام راحل و رهبری انقلاب

 برنامه «شاخص» رادیو معارف به بازخوانی بیانات امام راحل (ره) و تبیین دیدگاه های رهبرمعظم انقلاب در موضوع انتخابات می پردازد.

 

برنامه «شاخص» با پخش بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت و ضرورت حضور مسئولانه و حداکثری مردم در صحنه انتخابات ، از مؤلفه های یک انتخاب آگاهانه و سرنوشت ساز سخن می گوید.

 

برنامه « شاخص »به همت گروه اخبار معارفی و اطلاع رسانی به تهیه کنندگی مهدی کاظمی هر صبحگاه ساعت 8 و 40 از صدای فضیلت پخش می شود.

 

بازهم به سربلندی ایران رأی می دهیم

 رادیو معارف همزمان با برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حضور آگاهانه و پرشور مردم مؤمن و انقلابی پای صندوق های رأی به سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را روایت می کند.

 

ویژه برنامه زنده « ایران سربلند» با حضور تنی چند از صاحب نظران و کارشناسان حوزه و دانشگاه ضمن تبیین جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در تعیین سرنوشت سیاسی کشور ، به زمینه سازی حضور مسئولانه ، حداکثری و همراه با بصیرت مردم در پای صندوق های رأی می پردازد.

 

ویژه برنامه «ایران سربلند» کاری از گروه اخبار و اطلاع رسانی رادیو معارف از ساعت 30 : 8 جمعه 7 اسفند تا پایان زمان اخذ رأی به طور زنده و مستقیم از صدای فضیلت پخش می شود./998/101/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات