۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۳۱۸۵۳۵
نماینده ولی فقیه در کشور عراق:

انتخابات فرصتی برای ناکام ماندن دشمن است/ ضرورت حضور در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کشور عراق با بیان اینکه انتخابات دارای حساسیت است و فرصتی برای ایجاد فتنه بوده و موجب وحشت دشمن شده است، گفت: انتخابات فرصتی برای ناکام ماندن دشمن است.
آيت الله حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده ولی فقیه در کشور عراق، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه عباسقلی‌خان مشهد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به موضوع انتخاب پیش رو اشاره کرد و اظهار کرد: انتخابات یک مانور مکتوب است و راهپیمایی 22 بهمن یک مانور و بیعت مجدد با نظام اسلام است.


وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات حضور بسیار حساسی است؛ خاطر نشان کرد: زمانی که ما در آن هستیم و زمان انتخابات یک زمان ویژه و خاص است.


دشمن در کمین است تا در انتخابات خدشه وارد کند

نماینده ولی فقیه در کشور عراق با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی یک ابداع جدیدی انجام داد و کشور را تأسیس کرد، ابراز کرد: این نظام زیر بار هیچ قدرتی نمی رود و دیگران را ترغیب به استقلال می کند.


وی با بیان اینکه دشمن در دشمنی‌هایی که با ایران کرد؛ مأیوس شد به تأکید رهبری درباره خطرات آمریکا و اسرائیل درباره انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن در کمین است تا در انتخابات خدشه وارد کند.


نماینده ولی فقیه در کشور عراق با اشاره به اینکه انقلاب ها در قبل، مراجع در رأ بودند؛ خاطرنشان کرد: دوره‎ای که مرحوم آخوند خراسانی در نجف بودند یکی از ادوار بسیار مهم و سرنوشت‎ساز در تاریخ سیاسی و اجتماعی کشور بود که در دوران مشروطیت از شهر نجف کشور را هدایت می کردند.


وی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی ایران فقط بر تونس، مصر و بحرین تأیر نگذاشته است، بلکه بر تمام جهان عرب تاثیر گذاشته و اگر حمایت ایران از سوریه نبود نمی‌توانست مقاومت کند.


انقلاب بر اساس اسلام است و حکومت های باطل از بین  رفتنی اند

نماینده ولی فقیه در کشور عراق تصریح کرد: در الجزایر یک میلیون نفر در راه انقلاب کشته شدند و انقلاب برتر شناخته شد اما بعد از پیروزی انقلاب مستعمرانی مانند فرانسه برنامه های آن ها را رقم می زند و هنوز هم موقعیت بالایی دارند و از این رو در کشورهای شمال آفریقا در مصر، الجزایر، تونس و مغرب همچنان روح فرانسوی در اینها حاکم است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) مبداء انقلاب را از پانزده خرداد شروع کردند و این انقلاب به زعامت و رهبری امام آغاز شد؛ خاطر نشان کرد: انقلاب ما بر اساس اسلام است و اسلام حق است و حکومت های باطل از بین می روند.


ولایت فقیه رکن اساسی اسلام است

آیت الله حسینی در ادامه به حدیث امام باقر (ع) دراصول کافی که نماز، زکات، روزه، حج و ولایت است که به هیچ یک از اینها به اندازه ولایت سفارش نشده است؛ اشاره کرد و افزود: مهمترین اصل اسلامی ولایت است و ولایت فقیه رکن اساسی اسلام است.


وی با اشاره به اینکه در این 37 سال با وجود این همه چپ گرایی و راست گرایی و اندیشه های مختلف که دشمن بر می داشت و شکست می خورد؛ ابراز کرد:  اگر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نبود، چیزی از اسلام باقی نمی ماند و جنگی که امروزه آمریکا با سوریه می کند به خاطر ایران است.


نماینده ولی فقیه در کشور عراق درادامه به پیشرفت انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: پیشرفت ایران باعث خشمگینی آمریکا و دولت های غرب است.


وی در پایان با بیان اینکه انتخابات دارای حساسیت است و فرصتی برای ایجاد فتنه و موجب وحشت دشمن شده است؛ تاکید کرد:  انتخابات فرصتی برای ناکام ماندن دشمن است./859/202/ب2

ارسال نظرات