۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۳۱۸۵۴۶
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

مردم با هر تفکر و گرایشی در پای صندوق های رأی حاضر شوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه به همراه علمای اهل تسنن استان با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در عرصه انتخابات، از عموم مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رأی دعوت کردند.
ماموستا محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست علمای اهل سنت کرمانشاه با امام جمعه اهل سنت استان عصر امروز در مسجد شافعی برگزار شد و علمای اهل سنت با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در انتخابات، بر اهمیت مشارکت عمومی مردم تأکید کردند.


ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: مردم با هر سلیقه و تفکر و گرایشی باید در پای صندوق های رأی حاضر شده و اقتدار و عظمت نظام را تداوم بخشند.


ماموستا محمدی تأکید کرد: انتخابات پیش رو به گواه صاحبنظران انتخاباتی پر شور و با مشارکت بالا از سوی مردم خواهد بود، از این رو امید است بار دیگر نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به ثبت برسد.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بیان داشت: شور و شعور همگانی مردم ایران موجب مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت کشور خود خواهد شد که این آمار مشارکت در انتخابات های 37 سال گذشته در جهان کم نظیر و حتی بی نظیر است.


وی با درخواست از مسؤولان برگزاری انتخابات برای استقرار فضای آرام و امنیت در شعبات اخذ رأی، ابراز داشت: مسؤولان قطعأ تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت و صداقت در فضای انتخابات بکار بسته و امین آرای مردم هستند.


ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: حضور اهل تسنن در کنار برادران شیعه نشانه اتحاد و همدلی مردم در شکل گیری آینده نظام است و توطئه های دشمنان در زمینه تفرقه افکنی را خنثی خواهد کرد.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه اهل تسنن در استان کرمانشاه با شیعیان رابطه ای برادرانه داشته و اتحاد استان در کشور مثال زدنی است، باید در این روابط بر مشترکات بیشتر تأکید ورزید و از تفرقه جلوگیری کرد، همه مردم ایران اعم از هر مذهبی، در تعیین سرنوشت کشور خود بصورت برابر نقش داشته و قطعأ این پیوند اخوت روز به روز مستحکم تر خواهد شد.


وی در پایان گفت: امید است در روزهای آینده شاهد شکست نقشه های شوم دشمنان بوده و توطئه های آن ها در زمینه نفوذ و تفرقه افکنی و حاشیه سازی در عرصه انتخابات خنثی شود./857/202/ب2

ارسال نظرات