۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۳۱۸۵۴۷
نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور در انتخابات جهاد سیاسی است/ کسانی به مجلس بروند که دغدغه دین داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری حضور در انتخابات پیش رو را جهاد سیاسی خواند و یاد آورشد: رزمندگان اسلام جان خود را برای حفظ نظام دادند اما جهاد تنها جهاد نظامی نیست بلکه امروز حضور در پای صندوق های رای وشرکت در انتخابات جهاد سیاسی و وسیله ای برای حفظ نظام است.
آيت الله عبدالمحمود عبداللهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالمحمود عبداللهی نماینده اصفهان در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری چهارشنبه شب در مسجد حضرت قائم بلوار شهید مطهری کاشان گفت: اگر امروز بعد از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات و مسائل اقتصادی وکمبودها و اشتغال و بیکاری مردم ایران در تمامی صحنه ها بسیج می شوند به برکات ولایت فقیه است.

 

وی از انتخابات به عنوان یکی از راه های حفظ نظام نام برد و افزود: هرچه حضور درانتخابات همگانی و حداکثری باشد پشتوانه قدرت و حاکمیت است و برای دشمنان اسلام و نظام پیام دارد.

 

آیت الله عبداللهی بر حضورآگاهانه و حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید کرد و تصریح کرد: در عین این که حضور حداکثری پشتوانه قدرت  نظام اسلامی ایران است اما این حضور حداکثری باید حضور آگاهانه باشد. 

 

وی، همچنین استفاده از عکس، حرف، لفظ، گفتار، بنر و شعار را یکی از راه های حضور در انتخابات دانست و متذکر شد: در کنار شعار باید شعور و توجه و بصیرت و مطالعه و مشاوره و گفت‌وگو وجود داشته باشد تا از این حضور عده ای سوء استفاده و موج سواری نکنند.

 

نماینده اصفهان در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هشدار مکرر رهبر معظم انقلاب در رابطه با نفوذ و هوشیاری و آگاهی در برابر نفوذ دشمن گفت:  رهبر معظم انقلاب برای انتخاب نماینده اصلح شاخص ها و کدها را در قالب های مختلف بیان کرد.  

 

ولایت مداری و تداوم در ولایت مداری یکی از شاخص های انتخاب اصلح است

آیت الله عبداللهی، از ولایت مداری و تداوم در ولایت مداری به عنوان یکی از شاخص های انتخاب اصلح نام برد و یاد آورشد: ولایت مداری و مبارزه و زندان رفتن به معنای واقعی ولایت مداری نیست چرا که ولایت مداری باید تداوم داشته و در عمل و موضع گیری ها، بروز و ظهورداشته باشد.

 

به گفته وی، انقلابی و مبارز و در جبهه و جنگ بودن وقتی تداوم نداشته باشد عملا در برابر رهبری موضع گیری می کنند و این شیوه انقلابی بودن و ولایت مداری نیست بلکه انقلابی بودن باید تداوم داشته باشد و در عمل، بروز و ظهور داشته باشد.  

 

آیت الله عبداللهی، از دشمن شناسی به عنوان یکی دیگر از شاخص های نماینده اصلح نام برد و افزود:  یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب  روی آن خیلی تأکید دارد دشمن شناسی است و می فرماید من 10 بار گفتم آمریکا قابل اعتماد نیست و گول او را نخورید.

 

دشمن شناسی یکی دیگر از شاخص های نماینده اصلح است

وی افزود: برخی تصور می کنند در دوره پسابرجام درب تعامل با آمریکا و انگلستان و فرانسه بازشده، چشم خود را به روی توانمندی ها و ظرفیت های داخلی بسته واقتصاد مقاومتی را فراموش کردند، در حالیکه رهبر معظم انقلاب هشدار می دهد آنها قابل اعتماد نیستند و کسانی را که با شما دشمن هستند محرم خود قرار ندهید.  

 

عضو جامعه مدرسن حوزه علمیه قم، من شناسی را یکی دیگر شاخص های نماینده اصلح دانست و گفت: با وجود این که عده ای معتقدند باب تعامل و تغییر باز است، اما دشمن حتی در دوران بعد از پسابرجام به دنبال تحقیر بوده است و زبان تحقیرآمیز داشته اند، بنابراین آنها قابل اعتماد نیستند.

 

آیت الله عبداللهی همچنین داشتن دغدغه حاکمیت و ارزش های اللهی را یکی دیگر از شاخص های نماینده اصلح اعلام کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی براساس ایمان به خدا، وحی، امامت و معاد است و ارزش های  دینی و حاکمیت باید دغدغه نماینده اصلح باشد.  

 

کسانی به مجلس بروند که دغدغه دین داشته باشند

وی در ادامه حضور در انتخابات پیش رو را جهاد سیاسی خواند و یاد آورشد: رزمندگان اسلام جان خود را برای حفظ نظام دادند اما جهاد تنها جهاد نظامی نیست بلکه امروز حضور در پای صندوق های رای شرکت در انتخابات جهاد سیاسی و وسیله ای برای حفظ نظام است.

 

به گفته وی، کسانی باید به مجلس بروند که دغدغه دین داشته باشند تا بتوانند نظام را حفظ کنند و اگر دغدغه دینی نداشته باشند و چشم آنها به قدرت های خارجی باشد و به استقلال سیاسی توجه نداشته باشند و دشمن شناس نباشد در را برای ورود بیگانه به کشور بازخواهند کرد.

 

نماینده اصفهان در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات باید همراه با اطلاع یابی، مشورت، گفت‌وگو و با بصریت باشد، بنابراین حفظ نظام وابسته به حضور آگاهانه درپای صندوق های رای است./1307/202/ب2

ارسال نظرات