۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۳۱۸۵۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

حضور مردم در صحنه ضامن حفظ ارزش‌های اسلامی و انسانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه ضامن حفظ ارزش های اسلامی و انسانی است.
شريف حسيني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به در پیش بودن پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضورمردم در صحنه ضامن حفظ ارزش های اسلامی و انسانی است.

 

وی با اشاره به نقش رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حضور و رهنمودهای رهبری نقش بسزایی در حضور مردم در صحنه های مختلف کشور داشته است.

 

حسینی کوهستانی با اشاره به توطئه های و هجمه های دمن بر علیه انقلاب گفت: تاکنون شاهد بوده ایم که هرگاه دشمنان برای این ملت خط و نشان کشیده اند حضور مردم در صحنه پررنگ تر شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: ملت فهیم و همیشه در صحنه ایارن بار دیگر با حضور حماسی خود در 7 اسفند در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را در تاریخ این انقلاب خلق کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) می فر ماید در آخرت نزدیکترین افراد به من راستگویان و اداء کنندگان امانت هستند خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: نامزمدهای انتخابات در سخنان و وعده های خود صادق باشند و پس از انتخابات نیز امانت دار رای مردم باشند./1325/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات