۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۳۱۸۵۹۵
آیت‌الله مهمان‌نواز:

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را از نفوذ به کشور ناامید می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده سه دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت چشمگیر رسانه‌های غربی در راستای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران، گفت: با وجود این اقدامات، حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
آيت الله مهمان نواز

آیت‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمعه هفته جاری از عموم مردم برای شرکت در این عرصه مهم سیاسی و ملی دعوت کرد.

 

وی بابیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نقش مهمی در ناامید شدن دشمنان برای نفوذ به کشور دارد، اضافه کرد: وقتی دشمنان ارادت، اخلاص، عشق و این حضور را ببینند امیدشان را از دست داده و یقین پیدا می‌کنند که این ملت پشتیبان انقلابشان هستند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه در این انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها نشان خواهد داد که مردم پشتوانه محکمی برای نظام هستند، ادامه داد: مردم در این انتخابات به تمام ملت‌های جهان اعلام می‌کنند که ما پشتیبان انقلاب هستیم و آن را تقویت می‌کنیم.

 

این نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی حضور حداکثری مردم در پای صندوق را ضرورت، تکلیف شرعی، دستور اسلامی، وظیفه عقلانی دانست و گفت: حضور در پای این صندوق‌ها معنایش حضور در کنار اسلام و حضور در برنامه تقویت اسلام است.

 

وی با اشاره به فعالیت چشمگیر رسانه‌های غربی در راستای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران، تصریح کرد: دشمنان بار دیگر برای گمراه کردن و فریب دادن مردم حضور پیداکرده‌اند به همین دلیل باید هوشمندانه عمل کنیم و این بار نیز توطئه آن‌ها را خنثی کنیم.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود مردم خراسان‌شمالی در انتخابات هفتم اسفند حضور پرشوری داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم استان همواره ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های مختلف حضور داشته و بار دیگر اتحاد و همدلی خود در حضور در پای صندوق‌های رأی را به نمایش خواهند گذاشت.

 

این نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات امسال با توجه به شرایط زمانی از حساسیت خاصی برخوردار است و همه باید در این عرصه شرکت کنند، اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو کاهش یابد و این موضوع را از طریق رسانه‌های خود دنبال می‌کند.

 

وی افزود: این در شرایطی است که مردم ما در انتخابات همواره حضوری پرشور داشته‌اند و تلاش‌های دشمن را در این زمینه بی‌اثر کرده‌اند ازاین‌رو، این بار نیز مردم کشورمان آزمونی دیگری در پیش‌رو داشته تا در هفتم اسفند عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: به‌طور قطع این بار هم مردم با حضور در این صحنه سنگ تمام گذاشته، دشمن را ناامید می‌کنند و با حضور حداکثری و هوشمندانه در انتخابات، نقشه‌های نفوذ دشمنان به کشور را نقش بر آب می‌کنند./9314/302/ب1

ارسال نظرات