۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۱۸۶۵۰
تولیت حوزه علمیه دارالحکمه حضرت باقرالعلوم اصفهان:

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات دشمنان نظام را ناکام می گذارند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله فقیه‌ایمانی با بیان این‌که انتخابات حیثیت اسلام و مسلمین است، تصریح کرد: باید مردم را با نقشه دشمنان آگاه کنیم و آنها را سوق دهیم که با حضور خود در انتخابات دشمن را در رسیدن به هدف ناکام بگذارند.
آيت الله فقيه ايماني در اصفهان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، آیت‌الله سید کمال فقیه‌ایمانی، تولیت حوزه علمیه دارالحکمه حضرت باقرالعلوم(ع) اصفهان در دیدار مدیرعامل و جمعی از اعضای خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، گفت: باید مراقب باشیم دروغ و تخریب در خبر نباشد.

 

وی با بیان این‌که زحماتی که در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی کشیده می‌شود، بسیار عالی و تأثیرگذار است، افزود: شرط تأثیرگذاری، مقید بودن به نشر و ترویج مسائلی است که نفع اسلام و مسلمین در آن لحاظ شده است.

 

تولیت حوزه علمیه دارالحکمه حضرت باقرالعلوم(ع) اصفهان اظهار کرد: باید تلاش کنیم در فعالیت های خبری از تهمت به اشخاص، تخریب اشخاص، دروغ‌گویی و بازی با آبروی افراد پرهیز شود.

 

آیت‌الله فقیه‌ایمانی با بیان این‌که دعوت به انتخابات و حضور پرشور مردم در صحنه تصمیم‌گیری به ویژه در زمانی که دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند بسیار مهم است، ادامه داد: اهتمام به این مسأله ضروری است.

 

وی بیان داشت: رسالت رسانه این است که برای مردم تبیین کند که حضور در انتخابات و پای صندوق های رأی واجب شرعی است و این حضور موجب شکست و ناامیدی دشمنان می‌شود.

 

تولیت حوزه علمیه دارالحکمه حضرت باقرالعلوم(ع) اصفهان با بیان این‌که انتخابات حیثیت اسلام و مسلمین است، تصریح کرد: باید مردم را با نقشه دشمنان آگاه کنیم و آنها را سوق دهیم که با حضور خود در انتخابات دشمن را در رسیدن به هدف ناکام بگذارند.

 

اهمیت تقوا مداری

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مسیر طلبگی و این‌که هیچ چیز بهتر از درس‌خواندن و عالم‌شدن نیست، گفت: طلاب برای موفقیت در مسیر طلبگی باید اهل تقوا، پارسایی و زهد باشند.

 

آیت‌الله فقیه‌ایمانی با بیان این‌که جایگاه علما و مراجع فعلی را در آینده طلاب باید پر کنند، افزود: این امر محقق نمی‌شود مگر این‌که طلبه اهل علم و تقوا باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت تقوامداری در طلاب، اظهار کرد: طلبه اگر تقوا نداشته باشد در مسیر خطر قرار می‌گیرد و دشمنان از او استفاده می‌کنند، اما وقتی فردی دارای تقوا و خداترسی باشد از خطرات مصون خواهد ماند.

 

تولیت حوزه علمیه دارالحکمه حضرت باقرالعلوم(ع) اصفهان با بیان این‌که الگوی طلاب در تقوا و پرهیزکاری باید علمایی همچون شیخ انصاری، سید رضی و شیخ مفید باشند تا بتوانند آبروی اهل‌بیت(ع) را حفظ کنند، بیان داشت: امام صادق(ع) می‌فرمایند « اگر شیعیان ما رعایت تقوا کنند در اعلی علیین بهشت همنشین با ما خواهند بود».

 

 علاقه جوانان غربی به فرهنگ اهل بیت

وی ادامه داد: کتابی با عنوان «دسته گلی از اخبار اهل بیت(ع)» نوشتم که این کتاب از سوی جوانان آمریکایی مورد استقبال قرار گرفت و امروز هم با استقبال فراوان به 11 زبان ترجمه شده است و این نشان از علاقه جوانان غربی به فرهنگ اهل‌بیت(ع) است.

 

آیت‌الله فقیه‌ایمانی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کتاب‌هایی که نوشته‌ام کتاب «مهدی موعود، منجی عالم بشریت» است که مخاطبان بسیاری دارد و علاقه‌مندان به این کتاب آن را دست به دست می‌چرخانند که این مسأله نشان می‌دهد زمینه فعالیت برای گسترش فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع) بسیار است و باید در این عرصه حرکت کنیم./907/پ202/ب

ارسال نظرات