۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۱۸۶۵۱
دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی:

مردم به کسانی رأی دهند که منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند

خبرگزاری رسا ـ استاد رحیمی گفت: مردم با شناخت و آگاهی کامل به کسانی رأی دهند که با پرهیز جدی از بخشی‌نگری، منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند.
مردم به کسانی رأی دهند که منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند

رضا استادرحیمی، دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: لازم است گروه‌های سیاسی و احزاب در طول زمان فعالیت‌های خود را گسترش داده و به مردم آگاهی‌ها و آشنایی‌های لازم را ارائه دهند.

 

وی با بیان این که شاید گروه‌های سیاسی و احزاب آنچنان که باید و شاید هنوز نتوانسته‌اند به طور کامل به معرفی خود پرداخته و شناخت لازم را به اعضای جامعه بدهند، افزود: احزاب باید جایگاه خود را بازیابند تا لیست‌هایی که ارائه می‌دهند به تدریج مورد اعتنا و اعتماد مردم قرار گیرد.

 

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هنوز ما به مرحله‌ای نرسیده‌ایم که مردم واقعا به لیست‌هایی که احزاب ارائه می‌دهند اعتماد کنند؛ به هرحال این یک تمرین دموکراسی برای مردم است که باید تداوم یابد.

 

استادرحیمی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم در طول انتخابات سال جاری مشارکت سیاسی و انتخاباتی احزاب به شکل معناداری افزایش خواهد یافت و همچنین به طور قطع به میزان مشارکت مورد انتظار دست خواهیم یافت.

 

وی در ادامه با بیان این که عکس و بنر نمی‌تواند نشان دهنده شور و نشاط انتخاباتی باشد، افزود: در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز وضعیت فیزیکی شهرها شاید چندان شور و حال انتخاباتی را به رخ نمی‌کشید اما حضور پرشکوه مردم در روز انتخابات پای صندوق‌های رای همه را شگفت‌زده کرد.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی توصیه کرد، مردم با شناخت و آگاهی کامل به کسانی رأی دهند که بتوانند افق چشم‌انداز توسعه در سال‌های آینده را ببینند و با پرهیز جدی از بخشی‌نگری، منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند./935/101/ب1

ارسال نظرات