۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۳۱۸۶۶۸
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

حضور مقتدرانه در انتخابات خط بطلانی بر نقشه های شوم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به تلاش دشمنان در زمینه نفوذ در کشور گفت: حضور مقتدرانه در انتخابات خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان است.
حجت الاسلام فتحي

حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده و با شکوه در عرصه انتخابات، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات سدی در مقابل نفوذ و فتنه های دشمنان ایجاد خواهد کرد.


حجت الاسلام فتحی تصریح کرد: در حال حاضر برگزاری انتخابات در کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مشارکت عمومی مردم تداوم اقتدار و عظمت جهانی نظام را تضمین می کند زیرا دشمن امروز به انتخابات ایران چشم دوخته و به دقت پروسه انتخابات در ایران را رصد می کند.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه بیان داشت: هر شخصی که به کشور خود علاقمند باشد فارغ از جناح های سیاسی و اختلاف نظرها در عرصه انتخابات حضور یافته و نماینده شایسته و اصلح را برمی گزیند زیرا استقبال گسترده مردم در انتخابات علاوه بر اینکه قدرت سیاسی ایران را در جهان ارتقا می دهد بلکه موجب اقتدار نظام و مقبولیت آن در عرصه های بین المللی خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه برگزاری انتخابات در کشور ایران همواره نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشور ثبت کرده و مردم همواره حضوری پر شمار در این عرصه دارند، قطعأ هفتم اسفند ماه سال جاری نیز بر تاریخ پر افتخار این کشور برگی زرین می افزاید.


حجت الاسلام فتحی ابراز داشت: حضور مقتدرانه در عرصه انتخابات خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان کشیده و پروژه نفوذ مستکبران را ناتمام می گذارد.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ابراز داشت: هر رأی که به صندوق ها ریخته می شود به مثابه خاری در چشم استکبار جهانی فرو می رود و آرمان های انقلاب اسلامی را تعالی بخشیده و مقبولیت نظام را تأیید می کند.


حجت الاسلام فتحی در ادامه افزود: سوای از حضور در عرصه انتخابات، نکته مهم برگزیدن افراد انقلابی، متدین، با تقوا و ولایت مدار است، نماینده منتخب مردم باید در عرصه سیاسی مقتدر بوده و جز اقتدار و عزت کشور به چیزی نیاندیشد.


وی در پایان یادآور شد: اقتدار و عزت کشور وابسته به حضور مردم در انتخابات است و با انتخاب اصلح و آگانه وظیفه شرعی و تکلیف خود را ادا کنیم./857/302/ب3

ارسال نظرات