۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۳۱۸۷۳۷
امام جمعه قصرشیرین:

انقلاب اسلامی قلوب آزادیخواهان جهان را نورافشانی می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قصرشیرین با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی همانند خورشیدی در دل تاریکی می درخشد و قلوب تمامی آزادی خواهان جهان را نورافشانی می کند.
حجت الاسلام ملکي

حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه شهرستان قصر شیرین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: مبارزه مردم با طاغوت و شهادت شهدا سبب به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تداوم آن گردید.


حجت الاسلام ملکی گفت: در طول تاریخ هر حرکتی که بر علیه طاغوت و استکبار صورت گرفته قطعأ رهبری و عالمی بزرگ آن را هدایت کرده و سبب اقتدار آن ملت شده است.


امام جمعه شهرستان قصرشیرین با اشاره به حمایت همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: از قدیم الأیام مردم همواره گوش به فرمان علمای بزرگ و رهبران دینی و حامی انقلاب اسلامی بوده اند.


وی در ادامه گفت: تمامی حرکت های تأثیر گذار در انقلاب مرهون روحانیت و علمای بزرگ و حمایت همه جانبه مردم است که در کنار این قیام و حرکت حماسی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب وزنه ای سنگین و تأثیر گذار برای تداوم انقلاب می باشند.


حجت الاسلام ملکی یادآور شد: مناطق اسلامی و مسلمانان جهان چشم به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دوخته اند و تبعیت از رهبران دینی به خصوص رهبر انقلاب را سبب بصیرت و ایستادگی خود در برابر متجاوزان می دانند.


وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی همانند خورشیدی در دل تاریکی می درخشد و قلوب تمامی آزادی خواهان جهان را نورافشانی می کند و همچنین از وجود مرجعی بزرگ که سکان دار انقلاب و اسلام است بهره می برد که این ویژگی های بزرگ سبب تقویت انقلاب شده است.


امام جمعه شهرستان قصرشیرین مطرح کرد: مسیر انقلاب و اهداف امام و شهدا باید تداوم و جریان پیدا کرده و از ایجاد تفرقه و اختلاف جلوگیری کنیم.


حجت الاسلام ملکی در پایان بیان داشت: حمایت و صیانت از ولایت فقیه و حرکت در طریق انبیاء الهی و عمل به منویات و دغدغه های رهبر انقلاب و همچنین حضوری پرشور و با اقتدار در انتخابات به استمرار انقلاب اسلامی کمک می کند./857/302/ب3

 

ارسال نظرات