۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۳۱۸۷۵۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مجلس خبرگان رهبری پشتوانه نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان مجلس خبرگان رهبری را پشتوانه نظام و مجلس شورای اسلامی را ضامن پیشرفت جامعه دانست و گفت: ملت ایران با حضوری پرشور و انتخاب فرد اصلح در رونق مجلسی کارآمد گام بردارند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دو مرکز مهم و حساس تصمیم گیری است.

 

وی با اشاره به اهمیت و نقش مجلس خبرگان رهبری افزود: مجلس خبرگان رهبری عالی ترین مجلس در نظام است و در جهت انتخاب و معرفی رهبر بین مجتهدان، فقها و کسانی که شرایط لازم را دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نظارت بر رهبری براساس قانون اساسی را وظیفه دوم مجلس خبرگان رهبری است، عنوان داشت: این نظارت، نظارتی صیانتی است.

 

وی تصریح کرد: نماینگان مجلس خبرگان رهبری در ادامه رهبری که براساس قانون اساسی برگزیدند، وظیفه دارند نظارت کنند که آیا در تداوم رهبری شرایط وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه خبرگان رهبری محدود به دو وظیفه فوق نیست بلکه نقش حمایت نظام را برعهده دارند.

 

وی با اشاره به این که حکومت ما جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: وظیفه دیگر مجلس خبرگان رهبری نظریه پردازی است، جمهوری اسلامی ما براساس قوانین اسلامی اداره می شود و در حکومت اسلامی دارای فقه حکومتی هستیم.  

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه یادآور شد: مجلس خبرگان رهبری ما براساس فقه حکومتی نظریه پردازی می کند.  

 

وی با بیان این که مجلس خبرگان رهبری می تواند مجلس مشورتی نظام جمهوری اسلامی و رهبری باشد، افزود: اعضای مجلس از استان ها برگزیده می شوند می توانند مسائل و مشکلات را با رهبری در میان بگذارند و به عنوان مشاوران دینی رهبر معظم انقلاب ایفای نقش کنند.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که مجلس خبرگان رهبری پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است، عنوان داشت: اعتماد جامعه را به ارکان نظام ایجاد می کند.

 

مجلس شورای اسلامی ضامن پیشرفت جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه مجلس شورای اسلامی را مجلس تصمیم گیری بیان کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون می تواند ضامن پیشرفت جامعه باشد.

 

وی با اشاره به این که قوانین و مقررات در مجلس تصویب می شود، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی می تواند ریلی برای پیشرفت دولت باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتخابات بیان کرد: انتخابات عرصه قدعلم کردن ملت در برابر دشمن است.

 

انتخابات تجلی وفاداری و ایستادگی ملی است

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که انتخابات تجلی وفاداری و ایستادگی ملی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در انتخابات ثابت می کنند پس از 37 سال پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

 

وی تأکید کرد: پس از برگزاری انتخابات نیز باید مواظب کافی صورت گیرد که تفرقه و اختلاف به وجود نیاد و ترفند دشمن در این زمینه خنثی شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حضور مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی را رأی به نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات عزت آفرین است و شوکت و قدرت را برای ما به ارمغان می آورد.

 

وی در پایان بیان داشت: حضور مردم پای صندوق های رأی موفقیت، سربلندی، پیروزی و پیشرفت را برای نظام جمهوری اسلامی به دنبال دارد و موانع رشد و پیشرفت کشور را کنار می زند./9459/302/ب3

ارسال نظرات