۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۸۱۶
آیت الله علوی گرگانی:

امروز روز تشکر از ملت است

خبرگزاری رسا ـ حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی امروز را فرصتی مغتنم برای تشکر و سپاسگزاری از مردم برای حضور پر شور در عرصه‌های سیاسی توصیف کرد و گفت: ملت ما باید به دنیا برسانند و بفهمانند که ما در همه شرایط مطیع بزرگان و مسؤولان دین مان هستیم.
حضور مراجع و علما پاي صندوق هاي رأي انتخابات حضور مراجع و علما پاي صندوق هاي رأي انتخابات حضور مراجع و علما پاي صندوق هاي رأي انتخابات حضور مراجع و علما پاي صندوق هاي رأي انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله محمد علی علوی گرگانی پس از انداختن رأی خود به صندوق انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شدو  امروز را فرصتی مغتنم برای تشکر و سپاسگزاری از مردم برای حضور پر شور پای صندوق‌های رأی دانست.
 
وی تصریح کرد: حقیقت این است که ملت شریف ایران چنین اوقاتی آماده خدمت و گوش شنوا برای بیانات مقام معظم رهبری و دیگران دارند و لازم است بر ما که قدر این ملت را بدانیم چون باعث آبروی اسلام و مسلمین هستند.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: ملت ما باید به دنیا برسانند و بفهمانند که ما در همه شرایط مطیع بزرگان و مسؤولان دین مان هستیم.
 
وی اظهار داشت: الان موقعیت این است که نهایت سپاسگزاری را از ملت داشته باشیم و امیدوارم که امام زمان(عج) نهایت کمک را به ما و مردم داشته باشد./917/پ202/ج
ارسال نظرات