۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۳۱۸۸۱۷
استاندار لرستان:

حضور مردم پای صندوق های رأی تجدید میثاق با آرمان های نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان با بیان این که حضور اقشار مختلف در انتخابات موجب ارتقای وحدت، انسجام ملی، عزت و افتخار جمهوری اسلامی می شود، گفت: حضور مردم پای صندوق رأی تجدید میثاق با آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.
هوشنگ بازوند ، استاندار لرستان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، صبح امروز، در محل ستاد انتخابات استان و در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم پای صندوق رأی تجدید میثاق با آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان این که برگزاری انتخابات سالم از مهم ترین اولویت های مسؤولان ارشد استان است، افزود: تمامی شعب اخذ رأی بدون هیچ مشکلی آماده دریافت رأی مردم هستند.

 

بازوند با بیان این که انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در 31 حوزه فرعی و اصلی در حال برگزاری است، عنوان داشت:  آرای مردم در دو هزار و 850 صندوق مستقر جمع آوری می شود.

 

وی با اشاره به وجود یک هزار و 425 شعبه جمع آوری اخذ رأی در لرستان گفت: امروز روز مسابقه ملی است و هر استانی که درصد مشارکت بیشتری داشته باشد، برنده این رقابت ملی است.

 

استاندار لرستان با تأکید بر ضرورت شرکت در انتخابات امروز، هفتم اسفند را روز فروغ ملی عنوان کرد و اظهار داشت: همه مردم باید در همایش بزرگ عزت و اقتدار ملی شرکت کنند.

 

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در ساعات اولیه پای صندوق های رأی گفت: انتظار می رود مردم ولایی استان مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

بازوند با قدردانی از همکاری رسانه های استان در پوشش اخبار افزود: 70 رسانه  شامل خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، نشریات سراسری و محلی با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در لرستان همکاری دارند./9451/202/ب

ارسال نظرات