۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۱۸۸۷۴
پیش از ظهر امروز؛

آیت‌الله مهمان‌نواز در انتخابات شرکت کرد

خبرگزاری رساـ آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل مسجد انقلاب بجنورد، رأی خود را به صندوق شماره 43 مستقر در این محل انداخت.
آيت الله مهمان نواز- انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و نامزد انتخابات پنجمین دوره این مجلس، پیش از ظهر امروز با حضور در محل مسجد انقلاب بجنورد، رأی خود را به داخل صندوق شماره 43 مستقر در این محل انداخت.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز در این شعبه اخذ رأی در سخنانی کوتاه، مردم را به شرکت گسترده‌تر در انتخابات امروز دعوت کرد و افزود: بدون شک حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات امروز برای سرنوشت کشور حیاتی است.

 

وی با تأکید بر اینکه نباید مردم در این امر مهم سیاسی اهمال کنند، اضافه کرد: انتخابات امروز سرنوشت چند سال آینده کشور را مشخص می‌کند ازاین‌رو همه باید با احساس مسؤولیت در پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز همچنین از مردم خواست تا در ساعات اولیه انتخابات، این تکلیف را به انجام رسانند و آن را به دقایق و ساعات آخر موکول نکنند.

 

وی ادامه داد: هر رأی مردم در صندوق‌های رأی تیری بر قلب دشمنان بوده و آن‌ها از در طمع ورزی به نظام و انقلاب ناامید می‌کند.

 

این نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی، اظهار امیدواری کرد که این حضور مردم بتواند اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش تثبیت و تقویت کرده و زمینه‌ساز رشد بیش از پیش کشور در بخش‌های مختلف شود.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: دشمنان اسلام نیز با مشاهده این حضور باشکوه مردم در انتخابات بدانند که ملت ولایت‌پذیر کشورمان همچنان وفادار به انقلاب و نظام هستند و از کیان آن دفاع می‌کنند.

 

وی افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم با برگزاری انتخابات روحیه ایثارگری و بصیرت افزایی مردم را به ولایت‌فقیه نشان داده و دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس کنیم.

 

گفتنی است، امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی، دیگر نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان  رأی خود را به صندوق شماره 43 مستقر در مسجد انقلاب بجنورد انداخت./9314/203/ب

ارسال نظرات