۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۱۸۸۷۷
حماسه وفاداری و ایستادگی؛

مردم مشهد با حضوری شکوهمند در انتخابات، حماسه آفریدند

خبرگزاری رسا ـ عطر حماسه، امروز در جای جای مشهد مقدس همگام با ایران اسلامی پراکنده شد و مردم استان خراسان در مسیر تولد این حماسه بزرگ گام های سترگی برداشتند.
انتخابات در حرم مطهر رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حضور پرشور مردم مشهد همراه با علما و روحانیان بلاد در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی صحنه های حماسی و زیبایی را رقم زد.

 

امروز مردم غیور مشهد همگام با ایران اسلامی در پاسداشت خون شهدا، حمایت از نظام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده نظام، به یاری انقلاب و مقام معظم رهبری  آمده و با حضور پرشور و گسترده خود برگ زرینی در دفتر حماسه های باشکوه انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند.

 

از ساعات ابتدایی آغاز رای گیری بسیاری از شعب از حضور گسترده مردمی دچار ازدحام شدند و در برخی از شعب نیز پیش  از آغاز ساعت قانونی رای گیری، صف های طویل مردمی که برای شرکت در انتخابات آماده بودند، قابل مشاهده بود.

 

برخی از استادان حوزه نیز در بیت علما جهت انجام رای گیری همچون حضرات آیات موسوی خلخالی، مرتضوی شاهرودی، سیدان، رضازاده و زنجانی حاضر بودند و رای خود را به صندوق انداختند.

 

حوزه رای حرم مطهر رضوی نیز شاهد حضور حداکثری و پر شور مردم در صف های طولانی جهت مشارکت در انتخابات بود، موج شادی و نشاط در قشرهای مختلف مردم اعم از زائران و مجاوران از جلوه های به یادماندنی و زیبای این حضور حماسی مردم انقلابی به شمار می رود.

 

اقشار روحانی مشهد اعم از علما، طلاب و فضلای حوزه نیز از ساعات ابتدایی رای گیری در صفوف اخذ رأی مختلف رای گیری حاضر بودند و بخشی از این حماسه باشکوه را به نام خود ثبت کردند./933/202/ب1

ارسال نظرات