۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۳۱۸۹۳۸
امام جمعه موقت اصفهان:

سخن گفتن از رفع حصر خلاف قانون است/ ملت ایران مجلس دولتی نمی‌خواهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میردامادی با اشاره به حمایت انگلیس از برخی نامزدهای انتخاباتی خواستار اعلام برائت این اشخاص از انگلیس شد و گفت: برخی افراد دم از آزادی کسانی می‌زنند که در سال 88 قصد داشتند با راه اندازی فتنه و به آشوب کشیدن کشور، کشور را به دشمنان تحویل دهند.
امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی، در خطبه‌های نماز جمعه امروز، با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، گفت: امروز ملت ایران به جهان نشان خواهند داد که اسلام را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنند.

 

وی با اشاره به حمایت رسانه‌های غربی به ویژه انگلیس از برخی نامزدهای انتخاباتی، اظهار کرد: کسانی که رسانه‌های انگلیسی و گروهک تروریستی داعش از آنها حمایت کرده است باید اعلام برائت کنند، این گشورها و گروه‌های وقیح کارشان به جایی رسیده است که به خودت جرأت دخالت در امور دیگر کشورها را داده‌اند.

 

حجت الاسلام میردامادی پیرامون حضور فاطمه هاشمی و غلامحسین کرباسچی در برخی دانشگاه‌های شهر اصفهان و اظهارات آنها پیرامون رفع حصر سران فتنه، گفت: خبردار شدیم اشخاصی از تهران به اصفهان امده‌اند و در دانشگاه‌ها به سخنرانی پرداخته‌اند و خواستار رفع حصور سران فتنه و فتنه گران شده‌اند، برخی اشخاص خیال کردند مالک دانشگاه‌ها هستند که در دانشگاه سخنرانی می‌کنند و دم از آزادی سران فتنه می‌زنند.

 

وی ادامه داد: این افراد دم از آزادی کسانی می‌زنند که در سال 88 قصد داشتند با راه اندازی فتنه و به آشوب کشیدن کشور، کشور را به دشمنان تحویل دهند، جرم سران فتنه فتنه گران بسیار سنگین است و این‌که در حصر هستند به خاطر این است که مشمول رأفت شده‌اند، هیچ دلیلی ندارد که آنها را آزاد کنیم.

 

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که چنین صحبت‌هایی غیر قانونی است و نباید در دانشگاه چنین حرف‌هایی مطرح می شد، تصریح کرد: در کشور 15 هزار کارخانه به دلیل مسائل مختلف به تعطیلی کشیده شده‌اند، اینها اگر نگران و دلسوز مردم هستند به جای پیگیری رفع حصر به دنبال رفع تعطیلی این کارخانه‌ها باشند.

 

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد دو قطبی میان مردم و میان دولت و مجلس، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم نجف آباد به این توطئه‌ دشمنان اشاره فرمودند. دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی‌های کاذب است، نظیر دو قطبی مجلی دولتی و مجلس ضد دولت، ملت ایران ولی نه طالب مجلس دولتی است و نه به دنبال مجلس ضد دولتی بلکه مردم ایران مجلسی می‌خواهند که به دنبال پیشرفت و رشد و آبادانی کشور باشد./1304/202/ب1

ارسال نظرات