۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۱۸۹۵۸
رییس هیأت بازرسی انتخابات کرمانشاه:

نظارت دقیقی بر روند انتخابات صورت گرفته است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت بازرسی انتخابات کرمانشاه با اشاره به عدم گزارش تخلف انتخاباتی در استان، گفت: نظارت دقیقی بر روند انتخابات صورت گرفته است.
اطلاعيه

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست خبری مجتبی نیک رفتار رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه عصر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.


نیک رفتار از ثبت 400 هزار رای در سامانه جامع انتخابات خبر داد و عنوان داشت: خوشبختانه مردم بصیر استان حضور پرشوری در انتخابات داشته اند.


رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه تا کنون روند انتخابات بدون هیچ گونه حاشیه ای در حال برگزاری است و مشکل خاصی نیز مشاهده نشده است.


وی با بیان اینکه 1514شعبه اخذ رای از سوی بازرسان استان رصد می شوند بیان داشت: نظارت دقیق و همه جانبه ای از روند انتخابات صورت گرفته است و هر 20 صندوق نیز از سوی یک سربازرس نظارت می شود.


نیک رفتار در ادامه ابراز داشت: خوشبختانه تا کنون هیچ گونه تخلف انتخاباتی صورت گزارش نشده است ضمن اینکه سامانه سهبا آماده دریافت شکایات و گزارش تخلفات انتخاباتی توسط مردم است که به این منظور مردم می توانند تخلفات مشاهده شده را به سامانه پیامکی 3000676 گزارش کنند.


رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه عنوان داشت: ایستگاه های ایست و بازرسی نیز در ورودی های شهر مستقر شده و با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد خواهند کرد.


وی در پایان بیان داشت: مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی در سرنوشت افراد نماینده تاثیر گذار خواهد بود از این رو امید است که از سوی آن ها قوانین و مقررات به طور دقیق رعایت شود./857/203/ب1

ارسال نظرات