۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۳۱۸۹۶۳

به یاد طلبه شهید مدافع حرم «حجت اسدی»

خبرگزاری رسا ـ اخلاص و دوری از ریاکاری همیشه در کارهای آقا حجت موج می زد،آخرین برنامه فرهنگی را که با ایشان بودیم، مراسم دهه فاطمیه بود، می خواستیم گزارشی از پشت صحنه فعالیت هایش منتشر کنیم، مانع آن شد، اما امروز که روز شهادتش است و دیگر ریاکاری معنای نخواهد داشت.
حجت اسدي حجت اسدي

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) سال گذشته که به همت بعثه مقام معظم رهبری و با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات به مدت ده شب در نجف اشرف برگزار شد، یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی بود که تاثیر بسزایی در میان زائران ایرانی داشت.

 

استقبال از این برنامه معنوی بسیار باشکوه بود به طوری که هر شب شاهد حضور هزاران نفر زائر در این مراسم بودیم؛ البته اجرای این برنامه معنوی به همت جوانان عاشق اهل بیت علیهم السلام برگزار می شد که از هیئت «حسین جان» قزوین به نجف آماده بودند و خالصانه فعالیت می کردند.

 

اخلاص و دوری از ریاکاری همیشه در کارهای آقا حجت موج می زد،آخرین برنامه فرهنگی را که با ایشان بودیم، مراسم دهه فاطمیه بود، می خواستیم گزارشی از پشت صحنه فعالیت هایش منتشر کنیم، مانع آن شد، اما امروز که روز شهادتش است و دیگر ریاکاری معنای نخواهد داشت.

 

امروز که روز تشییع پیکر مطهر آقاحجت بود، تصمیم گرفتیم تا بخشی از این تصاویر را برای شما باز نشر دهیم.

 

این مراسم سال گذشته در صحن جدیدالاحداث حضرت فاطمه زهرا (س) و جوار حرم علوی با حضور گسترده زایران ایرانی برگزار ‌می شد.

 

این مراسم که از 28 اسفند ماه 93 تا 8 فروردین ماه 94 به مدت ده شب در جوار حرم علوی برگزار شد، کاری بود که بیش از 10 جوان بسیجی و حزب‌اللهی به صورت شبانه‌روزی و عاشقانه برای حضرت زهرا (س) آن را تدارک دیده بودند.

 

این جوانان شب‌ها تا دیر وقت در همین خیمه گاه به فعالیت می‌پرداختند و روزها نیز قبل از اذان صبح دوباره کار خود را آغاز می‌کردند.

 

در ادامه شما تصاویر از جمع آوری خیمه‌گاه عزاداری حضرت زهرا (س) در نجف اشرف مشاهده می‌کنید که در همین مکان مقدس به مدت ده شب برنامه عزاداری هر روز صبح‌ها و شب‌ها برنامه‌های سخنرانی و سینه‌زنی برگزار می‌شد./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات