۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۱۹۰۷۷
آیت‌الله مهمان‌نواز:

مردم با مشارکت بالا در انتخابات حضور همیشگی خود در صحنه را نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله مهمان‌نواز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری، دیگر نامزد انتخابات خبرگان رهبری در خراسان شمالی، با قدردانی از حضور مردم در انتخابات، گفت: ملت ایران با مشارکت بالای خود در انتخابات نشان دادند که همیشه در صحنه هستند.
ديدار آيت الله مهمان نواز و حجت الاسلام والمسلمين شهرياري ديدار آيت الله مهمان نواز و حجت الاسلام والمسلمين شهرياري ديدار آيت الله مهمان نواز و حجت الاسلام والمسلمين شهرياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، امروز پس از مشخص شدن نتایج انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی و پیروزی آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده فعلی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حوالی شهریاری، دیگر نامزد انتخابات خبرگان در این استان به دیدار وی رفته و پیروزی او را تبریک گفت.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز در این دیدار با قدردانی از حضور باشکوه مردم استان خراسان شمالی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: مردم فهیم و بصیر استان و ایران اسلامی با مشارکت گسترده خود در انتخابات، بار دیگر نشان دادند که همواره در صحنه دفاع از اسلام و نظام اسلامی هستند.

 

وی همچنین از حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری نیز به دلیل حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی و ایجاد فضای رقابتی‌تر در این حوزه انتخابیه تشکر کرد و افزود: این عالم بزرگوار در جریان تبلیغات خود، اخلاق انتخاباتی را بسیار خوب رعایت کرد و از این جهت نیز از ایشان قدردانی می‌کنم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حوالی شهریاری، یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی نیز در این دیدار، با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: از مردم خراسان شمالی برای حضور پرشور در انتخابات تشکر کرده و همچنین انتخاب آن‌ها را نیز تبریک می‌گویم.

 

وی همچنین با تبریک پیروزی در انتخابات به آیت‌الله مهمان‌نواز، افزود: مردم خراسان شمالی بار دیگر ثابت کردند که از این عالم وارسته و زحمات ایشان برای استان قدردان هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری ادامه داد: این‌جانب در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حوزه انتخابیه خود را از تهران به خراسان شمالی تغییر دادم تا بازار، شور و شوق و همچنین رونق انتخاباتی را داغ‌تر کنم و در این راه نیز تبلیغات و هزینه کردم اما مردم استان بار دیگر به عالم برجسته خود رأی داده و ایشان را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند.

 

گفتنی است، با شمارش آرای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده فعلی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، با کسب بیش‌ترین آرا در بین سه نامزد انتخابات، بار دیگر به عنوان نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز در این انتخابات با حجج الاسلام والمسلمین علی محمدی خراسانی و حمید حوالی شهریاری رقابت می‌کرد که این دو نامزد در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز که در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت در استان خراسان شمالی بود، تاکنون نمایندگی مردم استان خراسان بزرگ را در دوره‌های دوم و سوم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مردم خراسان شمالی را پس از تأسیس این استان در دوره چهارم بر عهده داشته است.

 

در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیش از 624 هزار نفر از جمعیت 925 هزارنفری استان خراسان شمالی واجد شرایط رأی دادن بودند که بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان، حدود 71 درصد این افراد در انتخابات روز گذشته شرکت کردند./9314/202/ب1

ارسال نظرات