۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۳۱۹۰۸۸

عضو ارشد جنش امل عزت در برابر دشمنان را درس مکتب اسلام دانست

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان تاکید کرد که الگوی عرب در عزت و شرافت آن کودک تونسی است که با حریف صهیونیستی خود حاضر به مسابقه نشد.
حسن المصري، نايب رييس جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن مصری، رییس دفتر جنش امل لبنان در مراسم یادبوی که از سوی این جنبش برگزار شد، بر ضرورت وحدت ملی و اسلامی و پایبندی به اصول زندگی مسالمت آمیز تاکید کرد و گفت: هموطنانی که در دین و در ملیت با یکدیگر شریک هستند باید برای دفع ضرر از همدیگر تلاش کنند و وحدت را متجلی سازند.

 

وی افزود: برادر خواند صهیونیست ها از سوی اعراب شگفت انگیز است و باید به آنها گفت که از طفل تونسی درس بگیرند چرا که وی برای دست ندادن به یک اسرائیلی برای مسابقه شطرنج حاضر نشد. این طفل باید الگوی عرب باشد و از او معنی شرافت و کرامت و عزت و آموخته شود.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: این روش، شیوه ای است که ما از امام موسی صدر و مکتب علما و در حقیقت از امامان خود آموخته ایم که همواره جانب مظلوم باشیم و از او حمایت کنیم.

 

شیخ مصری در پایان به مشکلات سیاسی لبنان اشاره کرد و گفت: اگر طرف های سیاسی تنها 24 ساعت از اختلافات خود دست بردارند، رییس جمهور انتخاب خواهد شد و لبنان از این وضعیت بحرانی خارج می شود./1321/ب903/د

ارسال نظرات