۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۳۱۹۱۲۸
عضو جامعه مدرسین:

سه قوه برای حل مشکلات مردم همدل شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مشارکت مردم در اقتصاد کشور را محدود دانست و گفت: قوای سه گانه برای رفع مشکلات اقتصادی مردم موظف هستند هر یک در حوزه فعالیت خود سعی کنند تا مشارکت عمومی مردم را در عرصه اقتصادی کشور افزایش دهند.
حجت الاسلام والمسلمين حسن نظري شاهرودي معاون جامعه و نظام جامعه مدرسين حوزه علميه قم
حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را خوب ارزیابی کرد و گفت: جای تقدیر و تشکر از ملتی است که همت کردند و با حضور حدود 60 درصدی خود در انتخابات آماری در سطح بالای مشارکت نسبت به دیگر نقاط منطقه و جهان بر جای گذاشتند.
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امید است که همه در قوای مختلف دست به دست هم بدهند و مشکلات مردم را حل کنند و این وسیله‌ای برای تشکر از مردمی باشد که با حضور خود موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی در منطقه و جهان شدند.
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی ابراز داشت: این ملت تجربه طولانی در انتخابات دارد و همه می‌دانیم که رسانه‌های غربی به دنبال مصلحت مردم و نظام نیستند بلکه به دنبال ایجاد اختلاف هستند و با نگاه شیعه و سنی یا توجه و در تقابل قرار دادن گروه‌های سیاسی و جناح‌های مختلف سعی در ایجاد انشقاق در کشور را دارند.
وی درباره مشارکت مردم در صحنه انتخابات گفت: مشارکت مردم یعنی مردم را به کار بگیرند اما زمینه مشارکت مردم در حل مشکلات فرهنگی اقتصادی و اجتماعی کم است و این زمینه باید توسط قوای سه گانه نظام و بخش عمومی افزایش یابد.
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان یک کارشناس اقتصادی ابراز داشت: مشارکت مردم در اقتصاد کشور محدود است؛ هر قوه‌ای در حوزه فعالیت خود باید زمینه مشارکت مردم را در عرصه‌های مختلف فراهم کند به طور مثال این وظیفه قوه مجریه است که مشارکت مردم را در زمینه اقتصادی و اجتماعی افزایش دهد و مجلس نیز باید از قوانین دست و پا گیر مردم در فعالیت‌های اقتصادی را از سر راه بردارد.
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی با تأکید بر توانایی کشور در حل مشکلات اقتصادی مردم به وسیله مشارکت مردم و قوای سه گانه کشور تشکر لسانی از مردم را وظیفه همه مسؤولان دانست و گفت: زمینه مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف گونه‌ای دیگر از تشکر نظام و مسؤولان از مردمی است که حماسه انتخابات هفتم اسفند را آفریدند./836/ت302/ج
ارسال نظرات