۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۳۱۹۱۵۴
با حضور آیت الله نوری همدانی؛

نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در قم افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ پانزدهمین نمایشگاه کوچه های بنی هاشم با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی و علاقه مندان فرهنگ فاطمی افتتاح شد.
در کوچه هاي بني هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پانزدهمین نمایشگاه مذهبی فرهنگی کوچه های بنی هاشم با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در قم افتتاح شد.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین از بخش های مختلف این نمایشگاه که به بازخوانی وقایع پس از رحلت پیامبر اکرم و شهادت حضرت زهرا(س) پرداخته است، بازدید کرد.

 

در این نمایشگاه شهادت حضرت زهرا(س) از زبان سلمان از صحابه پیامبر اکرم و از یاران حضرت علی(ع) به نمایش درآمده است و همچنین وفاداری و دفاع سلمان و اباذر  از این امام همام در مقابل دشمنان به نمایش در آمده است.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی پس از بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه کاری که شما انجام می دهید کار بزرگی است و نشان دادن مظلومیت اهل بیت ارزش بسیار زیادی دارد، اظهار کرد: شیعه در نتیجه انحرافی که در تاریخ اسلام ایجاد شده بود قرن ها زیر سلطه خلفای بنی امیه و بنی عباس بود و بعد از آن نیز سلاطینی آمدند که تشیع را به انزوا کشیده بودند.

 

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی تشیع و اسلام ناب محمدی در جهان قدرت گرفته است، افزود: امروز استکبار می داند که اگر شیعه در جهان قدرت پیدا کند آنها سقوط خواهند کرد و در این راستا توطئه های بسیار زیادی انجام می دهند که مهمترین آن تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است./858/پ202/س

ارسال نظرات