۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۳۱۹۱۷۳

آیت الله ممدوحی از حضور حداکثری مردم کرمانشاه در انتخابات قدردانی کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی با قدردانی از حضور حداکثری مردم کرمانشاه در عرصه انتخابات، به نمایندگان منتخب مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کرمانشاه تبریک گفت.
آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی کرمانشاهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه ای از حضور حداکثری مردم کرمانشاه در عرصه انتخابات قدردانی کرد، متن بیانیه بدین شرح است:

 

مردم عزیز استان کرمانشاه سلام علیکم؛

حماسه پرشکوه هفتم اسفندماه 94 مدالی افتخار آمیزی مجدد بر سینه ستبر ایران اسلامی یعنی استان کرمانشاه عزیز بود و بی تردید پیروز اصلی این حماسه ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی است.

 

در این انتخابات بنده بنا بر تکلیف شرعی وارد عرصه انتخابات خبرگان گردیدم، تمامی کاندیداها و هواداران آنها با سلائق مختلف به جمهوری اسلامی ایران رای اعتماد داده، عزتمندی کشورمان را در جهان تثبیت نمودند و موجبات خرسندی قلب حضرت صاحب الزمان(عج) و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی را فراهم آوردند.

 

اینجانب ضمن تبریک به نمایندگان منتخب مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه تشکر ویژه خود را از هم استانی های عزیزم برای رای قابل تامل به این خدمتگزار اعلام نموده و برای همگان آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون دارم.

 

ضمنا از مردم عزیر تقاضا می‌کنم پس از اعلام قطعی نتایج و مشخص شدن افراد منتخب تمام رقابت‌ها را کنار گذاشته و همچون گذشته به رفاقت‌های خود ادامه دهند.

 

از خداوند متعال تاییدات شما مردم مومن، غیور و ولایتمدار را خواستارم.

 

 حسن ممدوحی کرمانشاهی/857/101/ب1

ارسال نظرات