۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۳۱۹۲۶۰
حجت الاسلام برادری:

آذربایجان غربی 13 اسفند شاهد بزرگ‌ترین رویداد قرآنی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم به عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی، 13 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.
حجت الاسلام برادري، سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي اوقاف آذربايجان غربي

حجت الاسلام عیسی برادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به طرح چهارساله طرح سراسری تربیت حافظان قرآن کریم، گفت: این طرح در راستای تحقق مطالبات رهبری مبنی بر تربیت 15 میلیون حافظ و قاری قرآن در سطح کشور از سال 91 اجرا می شود.

 

حجت الاسلام برادری با اشاره به اجرای چهارمین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سال جاری، گفت: بالغ بر 12 هزار نفر از شرکت کنندگان در کلاس های حفظ چهارمین مرحله طرح سراسری تربیت حافظان قرآن کریم 13 اسفندماه در آزمون کتبی این طرح سراسری قرآنی شرکت می کنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان، گفت: آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در 17 شهرستان استان برگزار می شود.

 

وی آزمون کتبی حفظ قرآن کریم را بزرگترین رویداد قرآنی در سطح کشور اعلام کرد و گفت: آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن ساعت 9 صبح 13 اسفندماه در مصلاها، مساجد محوری و یا امامزادگان و بقاع متبرکه داخل شهر برگزار می شود.

 

حجت الاسلام برادری گفت: سؤالات آزمون کتبی حفظ قرآن کریم در هشت دسته طبقه بندی شده اند و شامل حفظ جزء 30، جزء30 و 1، جزء 30 و 1و2، 5 جزء، 10 جزء، 15جزء، 20 جزء و حفظ کل می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی حافظان قرآن کریم از یکم تا دهم اسفندماه، خاطرنشان کرد: افرادی که بتوانند در آزمون شفاهی و کتبی امتیاز 70 از 100 کسب کنند، گواهی حفظ برایشان صادر می شود./936/303/ب1

ارسال نظرات