۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۳۱۹۳۲۵
لاریجانی در ستاد انتخابات کشور:

حضور با شکوه مردم در انتخابات سرمایه ملی برای کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، گفت: انتخاباتی باشکوه و ارزشمندی در کشور حاصل شد و این یک سرمایه ملی برای کشور خواهد بود.
لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه با حضور در وزارت کشور و بازدید از ستاد انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: به تمامی خبرنگاران خسته نباشید می گویم، تلاش همگی دست اندرکاران به ویژه وزارت کشور که از ابتدای نام نویسی افراد تاکنون یکسره مشغول تلاش بودند، الحمدلله انتخاباتی با شکوه و ارزشمندی در کشور حاصل شد و این یک سرمایه ملی برای کشور است.

 

لاریجانی ادامه داد: کار بسیار خوبی سامان یافت و در مسیر کار انسان احساس می کرد تلاش ها باعث اطمینان جامعه شده و آرامشی در جامعه در این انتخابات مشاهده می شود، کار بسیار ارزشمندی است که انعکاس انتخابات به نحوی باشد که در جامعه آرامش بخش باشد.

 

وی افزود: امیداریم این انتخابات باعث خیر و برکت برای کشور شده و مسیر آینده کشور که به همدلی و همزبانی نیاز دارد را هموارتر کند.

 

گفتنی است، عصر امروز یک شنبه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور از ستاد انتخابات بازدید کرد/811/پ202/ج

ارسال نظرات