۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۳۱۹۵۱۸
عضو ارشد حزب الله لبنان:

اسرائیل شر مطلق و فلسطین حق مطلق است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان تاکید کرد که ملت لبنان باید بیش از گذشته در برابر توطئه رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.
شيخ يزبک
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در پیامی تصریح کرد که وظیفه امروز تمامی مردم لبنان ایستادگی در برابر نقشه‌ها و ماجراجویی‌های دشمنان است.
 
شیخ یزبک با اشاره به موضوع آتش بس در سوریه افزود: پس از پنج سال در سوریه آتش‌بس اعلام شد اما برخی‌ها با تشکیک در آن مدعی ناسیونالیسم عربی هستند، در حالی که باید پرسید از کدام عربیت سخن می‌گویند، عربیتی که به مردم بیگناه یمن حمله می‌کند و یا در بحرین، لیبی و سوریه به کشتار مردم روی می‌آورند. آیا به راستی این همان عربیّتی است که بدان افتخار می‌کنید؟
 
وی خاطر نشان کرد: زمانی که اسرائیل، لبنان را به اشغال خود در آورد عرب‌ها کجا بودند؟ آنها می‌گفتند که ارتش اسرائیل شکست ناپذیر است اما همگان دیدند که تعدادی از جوانان، ارتش سراپا مسلح صهیونیستی را شکست دادند.
 
نماینده مقام معظم رهبری در لبنان ادامه داد: در جنگ 33 روزه، لبنان را به ماجراجویی در برابر صهیونیست ها متهم کردند. انسان عرب هیچگاه دست دوستی به سوی اسرائیل قاتل دراز نمی‌کند و ما هیچگاه از مواضع خود عقب نخواهیم نشست.
 
شیخ یزبک با اشاره به سخنان امام موسی صدر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به گفته امام صدر شر مطلق و فلسطین حق مطلق است پس با چنگ و دندان با دشمن اسرائیلی مبارزه کنید. امام خمینی (ره) تاکید کرد که باید ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس ادامه یابد تا مساله فلسطین فراموش نشود./1321/ب903/د
ارسال نظرات