۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۳۱۹۵۲۵
عضو ارشد حزب الله:

شمارش معکوس نابودی آل سعود آغاز شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان تأکید کرد که حکومت آل‎سعود به زودی نابود خواهد شد.
السيد ابراهيم امين السيد رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله در جلسه سالگرد پوشش زینبی که به همت هیات‌های بانوان حزب الله برگزار می‌شود، گفت:  عربستان سعودی  در تمامی ابعاد دین، سیاست، رسانه و ... حکومتی تکفیری و تروریستی است.

السید افزود: عربستان سعودی در تمامی جنگ‌هایی که در منطقه به راه انداخت، خود را دولت خلافت و خادم حرمین شریفین جلوه داده و مبارزه سایر کشورها با خود را در حکم کفر و شرک به شمار آورده است در حالی که شالوده خاندان آل سعود بر تکفیر و تروریسم بنا شده است.


وی خاطر نشان کرد: شیوه و سیاستی که آل سعود در پیش گرفته است این حکومت را به سوی نابودی و سرنگونی سوق می‌دهد و انشاء الله نابودی آل سعود نزدیک است.


رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان تصریح کرد: پوشش زینبی در تقوا، ایمان، شجاعت و هر آنچه که بازتاب دهنده روح حادثه کربلا و چهره حقیقی انقلاب حسینی است، نمود پیدا می‌کند در حالی که با تمام وجود موت، آتش زدن خیمه‌ها، از دست دادن عزیزان و برادران را در آغوش کشید.


وی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در کربلا اظهار داشت: حضرت زینب همان بانویی است که شجاعت و ثبات موضع را برای همگان به نمایش گذاشت./1321/ب902/د

ارسال نظرات