۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۳۱۹۵۳۴

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ تدابیر طب اسلامی برای حفظ و ارتقاء سلامتی در برنامه «شفا»، بیان خاطرات شهید شفیعی در برنامه «روایت عشق»، شاخصه‌های امت واحده در کلام حضرت صدیقه طاهره در برنامه «به رنگ خدا» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
راديو معارف

 به گزارش خبرگزاری رسا، تدابیر طب اسلامی برای حفظ و ارتقاء سلامتی در برنامه «شفا»،  بیان خاطرات شهید شفیعی در برنامه «روایت عشق»،  شاخصه های امت واحده در کلام حضرت صدیقه طاهره در برنامه«به رنگ خدا» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.

 

تدابیر طب اسلامی برای حفظ و ارتقاء سلامتی در برنامه «شفا»

رادیو معارف در برنامه «شفا» تدابیر طب اسلامی برای حفظ و ارتقاء سلامتی را به مخاطبان ارائه می کند.

 

 به گزارش روابط عمومی رادیو معارف برنامه « شفاء » با حضور دکتر مژده پورحسینی ضمن ارائه توصیه های تغذیه ای و معرفی خواص خوراکی ها ، تدابیر طب اسلامی برای ایجاد تعادل و تندرستی در فصل زمستان را به مخاطبان ارائه می کند.

 

برنامه «شفا» با تلاش گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف به تهیه کنندگی اکبر طالبی نیا و اجرای محبوبه شیرعلی دوشنبه ها ساعت 30 : 19 به روی آنتن می رود.

 

علاقه مندان به دریافت فایل صوتی برنامه پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه«شفا» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.

 

رادیو معارف میزبان مادر شهید شفیعی می شود

 برنامه «روایت عشق» رادیو معارف ناگفته هایی از زندگی و شهادت محمدرضا شفیعی را روایت می کند.

 

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه روایت عشق با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سبک زندگی شهدا، این هفته میزبان مادر شهید 19 ساله محمدرضا شفیعی است ،شهیدی که پیکر پاک و مطهرش پس از 16 سال سالم به وطن بازگشت.

 

پاسدار شهید محمد رضا شفیعی در عملیات کربلای 4 در سال 1365 بر اثر اصابت گلوله به ناحیه شکم مجروح و اسیر می شود و پس از یازده روز تحمل اسارت و مجروحیت و صدمات ناشی از شکنجه ی دشمن بعثی به شهادت رسیده و در کربلا مدفون می شود.

 

برنامه «روایت عشق» با حضور مادر این شهید والامقام به مرور زندگی پربرکت و ماجرای بازگشت پیکر مطهر این شهید به میهن می پردازد.

 

این برنامه با تلاش گروه فرهنگ و جامعه به تهیه کنندگی اعظم ایرانی و گویندگی محبوبه شیرعلی سه شنبه 11 اسفند ساعت 40 : 16 از رادیو سراسری معارف پخش می شود.

 

شاخصه های امت واحده در کلام حضرت صدیقه طاهره 

رادیو معارف در برنامه زنده «به رنگ خدا» به این پرسش که چرا حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها در واپسین لحظات عمر پر برکتشان درباره انسجام و همدلی امت سخن گفتند پاسخ می دهد.

 

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اعوانی در برنامه « به رنگ خدا» ضمن تشریح فرازهایی از خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا (س) به تبیین عناصر و شاخصه های امت واحده از منظرحضرت صدیقه طاهره(س) می پردازد.

 

برنامه اذان گاهی «به رنگ خدا» با تلاش گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه کنندگی محمد حسین پور و گویندگی رضا هدایت فر هر روز ساعت 10 : 17 تقدیم مخاطبان فرهیخته صدای فضیلت می شود./998/102/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات