۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۹۵۵۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوه‌ای از علاقه مردم به آرمان های انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که حضور مردم پای صندوق‌های رأی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی جلوه‌ای از علاقه مردم به آرمان های انقلاب اسلامی بود، گفت: حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی از یک سو لبیک به ندای مقام معظم رهبری و از سوی دیگر در شرایط خاص جهان پاسخی محکم به دشمنان دال بر پویایی تفکر انقلابی ملت ایران اسلامی است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امشب در مراسمی که در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد به حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: هفتم اسفند در جمهوری اسلامی ایران یک روز بسیار مهم است که در تاریخ به ثبت رسید.

 

وی با بیان این که حضور مردم در روز هفتم اسفند تعیین کننده، سرنوشت ساز و آینده ساز بود، افزود: همه کشورهای خارجی به ویژه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به صندوق های رای چشم دوخته بودند.

 

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به این‌که حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی برای دشمن نا امیدی‌های بسیاری را به همراه داشت و دشمن را مجددا چندین کیلومترها به عقب راند، تصریح کرد: دشمن طی 37 سال گذشته انقلاب اسلامی عزم خود را جزم کرده تا نظام جمهوری اسلامی ایران از حمایت مردمی برخوردار نباشد که در همین راستا تلاش‌های بسیار فراوانی کرده است.

 

مدیرکل اوقاف مازندران گفت: رواج ناامیدی، دلسردی و ایجاد اختلاف در بین مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران از توطئه‌های دشمن است که به همین منظور مردم در روز هفتم اسفند حضور گسترده و باشکوهی را رقم زدند و بار دیگر امید دشمن را به نا امیدی تبدیل کردند.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که دشمن به دنبال این است که چه افرادی رای خواهند آورد، افزود: به یقین آدم های اصلح برای دشمن نا امید کننده هستند، با توجه به اینکه ما احترامی بسیاری برای همه کاندیداها قائل هستیم اما باید در انتخاب فرد اصلح را ترجیح دهیم.

 

وی تصریح کرد: دشمن با شیطنت هایی که انجام داده است چه خواهد گفت و گذشته خود را چگونه تحلیل می‌کند، این همه بذر نفاق در فضای رسانه ای پاشیده تا مردم در روز هفتم اسفند پای صندوق های رای حضور نداشته باشند و نشان دهند که رابطه مردم و نظام بسیار سرد است.

 

مدیرکل اوقاف مازندران با بیان این که هیچ گاه دشمن نه به نفع ما حرف می زند و نه به نفع ما قدم برمی دارد و از اشتباهات خود هیچ گاه عذرخواهی نمی کند، گفت: ما در ایران به اثبات خواهیم رساند که هچون پیرو راه امام خمینی(ره) و رهرو مقام معظم رهبری هستیم و اجازه نمی دهیم بیانات مقام معظم رهبری روی زمین بماند و از آن به‌عنوان یک امر واجب دینی اطاعت خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به این که حضور مردم پای صندوق‌های رأی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی جلوه‌ای از علاقه مردم به آرمان های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی از یک سو لبیک به ندای مقام معظم رهبری و از سوی دیگر در شرایط خاص جهان پاسخی محکم به دشمنان دال بر پویایی تفکر انقلابی ملت ایران اسلامی است.

 

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که یاری جمهوریت و اسلامیت دو ضلع حاکمیتی است که امام خمینی(ره) شکل نوینی از این حاکمیت را به دنیا عرضه کرد، ادامه داد: ملت ایران قاعده دموکراسی و مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته اند و نتایج انتخابات به نفع هرکدام از افراد و جناح‌ها باشد برای مردم پذیرفته‌شده است.

 

حجت‌الاسلام علیزاده با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق‌مداری و قانون مداری خاطرنشان کرد: ملت ایران حضور در صحنه رقابت‌های سیاسی را با اخلاق سیاسی و قانونمندی گره می‌زنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که صحنه رقابت انتخابات با تدابیر رهبر معظم انقلاب به بهترین شکل هدایت شد تا مردم هفت اسفند حماسه‌ای دیگر بیافریندند، تأکید کرد: قدردانی از حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی، با تن دادن به نتایج انتخابات و تمکین از قانون محقق می‌شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که ایران اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: نظام اسلامی توانسته است به پیشرفت و توسعه دست یافته و به دستاوردهای گرانقدری دست پیدا کند.

 

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی است، گفت: باید رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار داده تا بتوانیم به تعالی برسیم./950/202/ب2

ارسال نظرات