۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۳۱۹۵۶۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

تحقق سبک زندگی اسلامی، انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحقق سبک زندگی اسلامی زندگی انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد، گفت: بهره گیری از سبک زندگی اسلامی ثمرات و برکات ارزشمندی داشته و زندگی انسان را به مراتب والایی می رساند.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، استاد حوزه علمیه مازندران امشب در نشست آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه خواهران که با موضوع فن بیان، سخنوری و آسیب های آن در اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: ضرورت دارد سیره نورانی حضرت فاطمه الزهرا(س) را در زندگی خود اجرایی کرده و در این راستا به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که بهره‌گیری از سیره اهل بیت معصومین(ع) زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار می دهد، بیان داشت: انسان می‌تواند با استعانت از این بزرگواران به سعادت دست پیدا کرده و در مسیری ارزنده و متعالی قرار گیرد.


وی خاطرنشان کرد: هرکسی می‌خواهد سخنران شود ضرورت دارد اموری را رعایت کرده و اهتمام شایسته ای در راستای انجام تکلیف خود داشته باشد.


حجت الاسلام رمضانی افزود: سخنران باید دارای معلومات و اطلاعات خوب تاریخی و دینی و پوشش مناسب باشد تا کلام او بتواند در مخاطبانش اثرگذار باشد.


استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: سخنران باید خداترس بوده و آن چیزی که سبب تشویش اذهان مخاطب می شود را سخن نگفته و تلاش او برای این باشد تا سخن خود را به خوبی پایان ببرد.


وی با بیان این که سخنران باید ارتباط چهره به چهره با مخاطب برقرار کند، گفت: این ارتباط از اهمیت ارزنده و ویژه ای برخوردار است که سخنران نباید ترسی از مخاطبان در وجود خود راه دهد.


حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این‌که تحقق سبک زندگی اسلامی زندگی انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می‌دهد، افزود: بهره‌گیری از سبک زندگی اسلامی ثمرات و برکات ارزشمندی داشته و زندگی انسان را به مراتب والایی می رساند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: تحقق سبک زندگی اسلامی نیازمند برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده در کنار تلاش ارزنده و جهادی است که نیاز است در این خصوص تلاش های شایسته ای صورت گیرد.


وی خاطرنشان کرد: سلسله نشست های تحقق سبک زندگی اسلامی از سوی اداره تبلیغات اسلامی آمل در طول سال صورت می گیرد که تلاش داریم در مسیر نهادینه سازی این امر مهم و ارزنده کوشا باشیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات