۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۳۱۹۵۹۵

اعزام 34 مبلغ غیر بومی در ایام فاطمیه به استان همدان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اعزام 34 مبلغ غیر بومی از حوزه علمیه قم در ایام فاطمیه(س) به استان همدان خبر داد.
 حجت الاسلام محمد کاروند

حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه نشانه ولایت مداری و حمایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی است.

 

وی در ادامه از اعزام 34 مبلغ غیر بومی از حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: از 20 تا 28 اسفند ماه به مدت یک هفته مبلغان بومی و غیر بومی به بقاع متبرکه، مساجد و حسینه ها اعزام می شوند.

 

مدیر کل اوقاف استان همدان با اشاره به برنامه های اداره اوقاف برای دهه فاطمیه، ابراز داشت: برنامه سوگواره یاس نبوی در برخی از مساجد استان از جمله برنامه هایی است که در ایام فاطمیه برگزار می شود.

 

وی از برگزاری سخنرانی و مراسم سوگواری در این ایام خبر داد و تصریح کرد: برنامه روز شهادت حضرت زهرا(س) در 5 بقعه مبارکه در روز شهادت راس ساعت 10 با حضور همه محبان ائمه اطهار(ع) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کاروند در ادامه به برنامه ویژه برای شام غریبان روز شهادت اشاره کرد و گفت: برنامه ویژه بعد از ظهر شهادت و شام غریبان حضرت زهرا(س) در برخی از مساجد و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه شاخص استانی که می توان به آن اشاره کرد برنامه روز شهادت حضرت زهرا(س) است که در امام زاده عبدالله با حضور عاشقان ولایت در همدان برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام کاروند در پایان افزود: از همه مردم به ویژه مردم ولایت مدار استان همدان برای حضور پر شور در اتخابات هفتم اسفند ماه تقدیر و تشکر می کنیم./979/303/ب1

ارسال نظرات