۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۱۹۷۸۰

آغاز پذیرش دانشگاه مفید در مقطع کارشناسی ارشد از میان طلاب

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه مفید قم از میان طلاب حوزه‌های علمیه در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 96 ـ 95 از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.
دانشگاه مفيد قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه مفید قم بر اساس مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین طلاب حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی 95 ـ 96 از طریق آزمون اختصاصی در دوره کارشناسی ارشد در رشته‌های حقوق(حقوق عمومی، حقوق بین الملل، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بشر، حقوق خصوصی)، علوم سیاسی(اندیشه سیاسی در اسلام، روابط بین الملل، مطالعات منطقه ای، علوم سیاسی)، اقتصاد( اقتصاداسلامی، بانکداری اسلامی، علوم اقتصادی)، فلسفه( فلسفه و کلام اسلامی، فسفه، فلسفه دین) و الهیات( معارف قرآن، فقه و مبان حقوق اسلامی) دانشجو می‌پذیرد.

 

گفتنی است، شرایط پذیرش در دانشگاه مفید کسب امتیاز لازم در آزمون کتبی و مصاحبه علمی، داشتن مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم و یا مدرک سطح دو حوزه علمیه، نداشتن منع قانونی برای تحصیل از نظر نظام وظیفه و اشتغال به تحصیل درس خارج در حوزه علمیه است.

 

شایان ذکر است، طلابی که متقاضی استفاده از بورس تحصیلی هستند باید علاوه بر شرایط عمومی عدم اشتغال به کار در حین تحصیل، کسب حداقل 60 درصد نمره کل آزمون(کتبی و شفاهی)، داشتن حداقل معدل 15 در مقطع کارشناسی و یا سطح دو حوزه علمیه و سپردن تعهد خدمت در امور علمی، پژوهشی و حوزوی به دانشگاه به مدت دو برابر زمان تحصیل در صورت درخواست دانشگاه را داشته باشند.

 

ظرفیت پذیرش در رشته معارف قرآن و فقه و مبانی حقوق 10 نفر و در سایر رشته‌ها 5 نفر است که در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه که 30 درصد نمره کل به آزمون کتبی و 70 درصد نمره که به مصاحبه اختصاص دارد پذیرش می‌شوند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان و منابع آزمون  و نام نویسی در این دانشگاه تا 15 اسفند 94 به نشانی www.azmoon.mofidu.ac.ir  مراجعه و یا با شماره 02532130348 تماس حاصل کنند./843/303/ب2

ارسال نظرات