۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۳۱۹۸۲۸
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

بانوان طلبه مروج سیره فاطمی در جامعه باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: بانوان طلبه باید با حفظ عفت، حجاب، اخلاق و سعه صدر، دیگر بانوان را به پیروی از سبک و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) مشتاق کنند.
صديقي

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در حاشیه برگزاری همایش غدیر پژوهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند است که باید از آن نهایت بهره را کسب کرد.


امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: زندگی در سایه پرچم ولایت، سعادتی است که خداوند نصیب ما فرموده و باید حداکثر توان خود را برای خدمت به انقلاب بکار گیریم.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با تصریح بر اینکه گام نهادن بانوان در راه کسب علم دینی بسیار شایسته است، گفت: بانوانی که در حوزه به امام زمان(عج) و حضرت زینب(س) خدمت می کنند باید عملا مبلغ دین باشند.


وی خاطرنشان کرد: بانوان طلبه باید با حفظ عفت و حجاب و اخلاق و سعه صدر، دیگر بانوان را به پیروی از سبک و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) مشتاق کنند.


امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: فراگیری علم دین توفیقی است که خداوند نصیب هر شخصی نمی کند و اگر اراده خدا بر سقوط فردی باشد، توفیق عالم شدن در راه دین را از وی می گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: اگر شخصی قصد خدمت به دین در دنیا و آخرت را داشته باشد باید بر معلومات خود افزوده و روز به روز دانسته های خود را تقویت کند.


وی در پایان ابراز داشت: خدمت به دین مستلزم خوب درس خواندن، خوب فهمیدن، خوب عمل کردن و اخلاص داشتن در تمام امور است، امید است خادمان دین در تمام اعمال خود رضایت الهی را در نظر گیرند و خداوند توفیق روزافزون به آن ها عطا کند./857/202/ب1

ارسال نظرات